herzeleid Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Det er ett hav av nyanser mellom "politiet vet ingen ting, er ubrukelig og patetisk" og "politiet imponerer". 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 Har du noe imponerende å si om innsatsen deres eller ikke? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Må det være enten eller? Hvorfor har du slikt ett forferdelig problem med å se nyanser? 5 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 Tolker det som et "nei"... 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Politiet/puletiet vet ingen ting! Jeg har faktisk registrert dette over flere år: De kjører litt rundt i biler og går rundt på gaten, stopper opp tilfeldige folk og spør dem hva de gjør der eller vil se legitimasjon Så det er bedre at de kjører rundt i en politibil til 1.5 mill og stopper noen på gaten hva de gjør der altså? Om jeg skal forstå deg rett... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Nei, det er bedre at de både er til stede med biler som kan ta seg fram i vanskelig terreng og tåler en trøkk samt med både motorsykler, scootere, sykler og til fots samt i den typen biler de bruker nå til dags og selvfølgelig permanent bevæpnet og i langt større antall enn i dag. Og faktisk med prioritering om å pågripe kriminelle og stanse kriminaliteten istedenfor det lekearbeidet de gjør i dag! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Nå er jo dette en tråd om Osloby og ikke politiet, jeg tror heller ikke politiet i Oslo så har så mye problemer med at de sliter med å komme seg frem i terrenget. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Og bla. dreier tråden seg om hvorvidt Oslo er en trygg by og det er den ikke. Først og fremst pga. den elendige "innsatsen" til politiet. Og for øvrig, tror du kriminelle i Oslo som vil stikke av fra politiet bare kjører rundt omkring inni byen? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Og bla. dreier tråden seg om hvorvidt Oslo er en trygg by og det er den ikke. Først og fremst pga. den elendige "innsatsen" til politiet. Og for øvrig, tror du kriminelle i Oslo som vil stikke av fra politiet bare kjører rundt omkring inni byen? Når var sist en kriminell i Oslo gikk over til å kjøre offroad? 4 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Og for øvrig, tror du kriminelle i Oslo som vil stikke av fra politiet bare kjører rundt omkring inni byen? De må i det minste kjøre på vei en godt stund før de kommer seg noen sted. Jeg har hvert fall til gode å høre om kjøring i parker osv. Endret 7. november 2013 av PatSharpX 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Når var sist en kriminell i Oslo gikk over til å kjøre offroad? Er faktisk ikke sikker. Men du er vel en av dem som nekter å se mer enn fem minutter inn i tiden og heller får et GIGANTSJOKK den dagen noe skjer... Jeg snakker om sikkerhet og prioritering! Om å være føre var og være best rustet til å bekjempe kriminaliteten! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 De må i det minste kjøre på vei en godt stund før de kommer seg noen sted. Jeg har hvert fall til gode å høre om kjøring i parker osv. Kommer ann på hvor langt inni byen de er. De kan like gjerne være i nærheten av en vei ut av byen. Ellers samme svar til deg som til herzeleid. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Knuste ankelen på ransoffer - fire gutter dømt - Jeg er glad for at to av dem må i fengsel, sier det 29-årigeransofferet til Aftenposten. Samtidig ønsker han dem lykke til videre ilivet. Tidligere var han aldri redd for å gå ute i Oslo når det var mørkt. Nå har angsten kommet inn i livet hans og det hender han ikke engang våger å gå ut hjemmefra for å kjøpe seg en is om kvelden. http://www.osloby.no/nyheter/krim/Knuste-ankelen-pa-ransoffer---fire-gutter-domt-7366137.html Hvorfor blir jeg ikke overrasket over "det trygge og gode livet" i Oslo... Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Er faktisk ikke sikker. Men du er vel en av dem som nekter å se mer enn fem minutter inn i tiden og heller får et GIGANTSJOKK den dagen noe skjer... Jeg snakker om sikkerhet og prioritering! Om å være føre var og være best rustet til å bekjempe kriminaliteten! Jeg vil tro jeg har veldig mye mer erfaring med sikkerhet og beredskap enn deg så hva du måtte tro om meg tar jeg ikke så tungt. Mener du at politiet i Oslo skal kjøre rundt i terrengbiler i tilfelle en skurk skulle ta seg en skogstur? Forøvrig tror jeg allerede politiet har en del MB er. Var vell blandt annet en slik Breivik ble kjørt til rettsaken i. 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Ang. "sikkerhet", hva synes du om innlegget rett over deg? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Dette har vi snakket om Mathias. Du imponerer ingen med å komme med nyhetslinker som dokumenterer at det foregår kriminalitet i Norges største by. Det har ingen her benektet heller. 4 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Disse ble jo tatt og dømt, det i seg selv er jo bra. Klimapris til Oslo Endret 7. november 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Dette har vi snakket om Mathias. Du imponerer ingen med å komme med nyhetslinker som dokumenterer at det foregår kriminalitet i Norges største by. Det har ingen her benektet heller. Ikke prøv å ro deg vekk. Dette er en av haugevis av saker jeg har vist til. Dette beviser klart og tydelig at Oslo ikke er en trygg by i det hele tatt og samtidig roser du politiets innsats uten å kunne nevne en eneste spesifikk ting ved politiets arbeid du er fornøyd med... Hvis ingen imponerer noen her er det nettopp deg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Må det være enten eller? Hvorfor har du slikt ett forferdelig problem med å se nyanser? Tolker det som et "nei"...Dette er comedy gold. 6 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Ut i fra mediebildet så er vel kanskje Årdal verdens farligste sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå