iChristian Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det hørtes jo ikke direkte fornuftig ut... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Hvilket av innleggene tenker du på? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ah, jeg så ikke at det var to innlegg. Jeg siktet til høyhuset. Varierte bøtesatser har jeg ingenting i mot hvis Politiet tror det er til det beste. Jeg antar dog at det bare flytter problemet... Men så lenge man er dynamisk i den ekstra bøteleggingen så kan det jo fungere. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det minst attraktive med Oslo er alle voldtektene og overgrepene som begås av de ikke-vestlige. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Kommer ann på hvor i Oslo du befinner deg. Det er jo klart at det alltid vil bli rikere og fattigere deler i en by, hvis alle var rike ville det bare flyttet inn flere fattige fordi de tror alt er perfekt. Vil egentlig si at byen ser helt ok ut, hvis du sammenligner den med andre byer i Europa. Ja, det er ikke mange kjente steder som i London eller Paris, men hvis du befinner deg i en hvilken som helst gate, ser det bedre ut en mange steder jeg har vært i land som Frankrike og Tyskland. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det minst attraktive med Oslo er alle voldtektene og overgrepene som begås av de ikke-vestlige. Dette har strengt tatt ingenting med Oslo by som sådann å gjøre. Du har allerede to tråder hvor du kan holde på med favoritt-temaet ditt. Det er ingen vits å trekke det inn i andre tråder hvor det ikke er relevant... 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Ah, jeg så ikke at det var to innlegg. Jeg siktet til høyhuset. Hva er det som ikke virker fornuftig med det? Jeg synes det ser ut som et glimrende prosjekt. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Kunne du tenke deg å bo i Groruddalen? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ah, jeg så ikke at det var to innlegg. Jeg siktet til høyhuset. Hva er det som ikke virker fornuftig med det? Jeg synes det ser ut som et glimrende prosjekt. Fordi det er grusomt høyt... Kunne du tenke deg å bo i Groruddalen? Deler av den, men andre deler ikke. Men det er på grunn av arkitekturen og trafikken... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Fordi det er grusomt høyt... Det er jo nettopp det som er hele sjarmen med det! Samtidig er det planlagt andre ting ved siden av og det er jo også ment å skjerme for støy. Håper virkelig dette går igjennom. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Fordi det er grusomt høyt... Det er jo nettopp det som er hele sjarmen med det! Samtidig er det planlagt andre ting ved siden av og det er jo også ment å skjerme for støy. Håper virkelig dette går igjennom. Det vil også skjerme greit for utsikten til andre da. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Ettersom det virkelig er på tide at Oslo begynner å se ut som en by så kan ikke det kalles et offer engang! Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ettersom det virkelig er på tide at Oslo begynner å se ut som en by så kan ikke det kalles et offer engang! Oslo trenger ikke stygge høyhus for å se ut som en by. 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Det er ikke stygt med høyhus og Oslo ser hovedsakelig ut som en 1800-talls landsby. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Og det er en del av sjarmen... 3 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Nei, det er tragisk. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det er ikke stygt med høyhus og Oslo ser hovedsakelig ut som en 1800-talls landsby. Høyhus er stygge og sammenlikningen med en 1800-talls landsby er tåpelig. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Nei. Det er et tegn på utvikling og skikkelige byer. Det benytter også plassen i byen mye bedre. Hvorfor mener du det er tåpelig? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Greit med den bygningen, men jeg tror vel ikke Oslo trenger enda et hotellhøyhus. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Gir flott preg og det står jo om vitsen også i artikklen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå