z00l Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Heisann !!! Har en Plextor DVD-RW, som jeg så langt er fornøyd med. Det jeg lurer på er, hvorfor ikke min DVD-Spiller klarer å lese de DVD platene jeg brenner på DVD-RW ??? Må man legge inn et program, eller en drivere e.l ? Mvh -z00l- Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Tenker du på stasjonær spiller eller DVD-ROM nå? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Sjekk på http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers.php om dvd spilleren din støtter DVD-RW plater. Det er ikke alle som gjør det Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Hvis DVD-spilleren din støtter DVD-RW, så må du husk at det er samme prinsippet som med en brent musikk CD. Du må huske å ta 'Close Disc'. Hvis du ikke får DVD filmene du prøver å brenne til å fungere ved å brenne som 'DVD Video', velg 'DVD UDF'. Velg UDF 1.02. Denne gir bredest støtte. Så lager du en VIDEO_TS folder og putter .vob filene filene dine inn i denne. AUDIO_TS trenger du ikke, selv om diverse websider sier det motsatte. Det vet jeg godt, for jeg har brent mye slikt selv. Lenke til kommentar
z00l Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Støttede CD-formater: CD Text, CD Extra, CD-DA (audio), CD-ROM XA, Photo CD, Video CD, CD-ROM Støttede mediatyper: CD-ROM, CD-R, CD-RW, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW Spilleren skal støtte det med andre ord !!! Det kan være det at jeg ikke har closet discen som nevnt ovenfor. Bare trodde at dvd-spilleren skulle kunne lese dvd platen som en forvokst cd =) Men da regner jeg med at jeg ikke trenger å oppdatere noen drivere, eller legge inn noen programmer for å få brukt dvd'en i dvd-spilleren. Skal prøve litt til !!! Takker for hjelpen =) -z00l- Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 AUDIO_TS trenger du ikke, selv om diverse websider sier det motsatte. Selv om ikke din DVD-spiller trenger den, finnes det enkelte som gjør. Siden en tom katalog ikke tar spesielt mye plass, er det bare dumt å ikke ta den med. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Selv om ikke din DVD-spiller trenger den, finnes det enkelte som gjør. Siden en tom katalog ikke tar spesielt mye plass, er det bare dumt å ikke ta den med. Nei. Det gjelder ikke bare min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå