Method Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg sendte akkurat inn mitt ASUS Rampage HK for en stund og fikk avvisning i dag pga. at de hadde funnet feil på CPU sokkelens pinner. Maskinen min har fungert fint i et halvt år omtrent. Har egentlig aldri byttet på noe inne i Maskinen siden jeg fikk hovedkortet. Problemet oppstå da jeg puttet inn headset på kabinettet for første gang så kom det en høy skurre lyd og maskinen stoppet og ville ikke starte igjen. Spørsmålet mitt blir da om det faktisk er slik at en urelatert skade, som jeg aldri har merket noe av kan fjerne total fokus fra den faktiske skaden? Er det slik at de tester den for fysiske skader som ikke ødela selve produktet først for å avgjøre, om de har muligheter for å fikse/refundere eller bytte det? Poenget mitt er at Hovedkortet fungerte knirkefritt og at hadde fortsatt fungert hadde det ikke vært for problemet med lyd tilkoblingen fra HK til kabinettet. står jeg helt uten rettigheter her eller? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hvis pinnen på cpu var delvis avknekt så ville det nok bare ha vært et tidsspørsmål før et feilsymptom ville ha oppstått. Bygde du maskinen selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå