aleks558 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hei! har vurdert lenge nå å oppgradere pcen min litt følgende specs står i signaturen min kjøper ikke cpu da jeg kjøpte Amd X4 955 BE for noen månder siden harddisker har jeg nok av. grunnen til at jeg kjøper 5750 er fordi jeg har et fra før å vil da kjøre CrossFire. ellers har jeg priset dette i Norge til overkanten av 5000,- hos f.eks komplett.no mens her kan jeg få det for 3500,- står også at alle prisene er inkl frakt å noen free shipping men gudene vet hvor dette dekker... men ser det greit ut? kunne dette blitt en brukbar pc? noen som har kjøpt fra Buy før? dette er handlelisten... den er VELDIG tungvind å lese men dere får skrike ut viss jeg skal screenshotte det Cart Summary Express Checkout is currently turned OFF. (what's this?) Edit your Express Checkout settings Corsair XMS3 8GB (4 x 2GB) DDR3 1600MHz CL9 DIMM Desktop Memory * Marketplace Item -- Shipped by: J&R Music and Computer World Note: J&R Music and Computer World is unable to fulfill/ship orders for California addresses through Buy.com. Alternatively, you may purchase this item directly from J&R Music and Computer World, select a different Marketplace Seller, or purchase from Buy.com. 1 Edit Qty Remove Save For Later Usually ships in 1 to 2 business days. $99.99 Cooler Master RC-932-KKN1-GP HAF 932 12 Bay Chassis - Black * Marketplace Item -- Shipped by: J&R Music and Computer World Note: J&R Music and Computer World is unable to fulfill/ship orders for California addresses through Buy.com. Alternatively, you may purchase this item directly from J&R Music and Computer World, select a different Marketplace Seller, or purchase from Buy.com. 1 Edit Qty Remove Save For Later Usually ships in 1 to 2 business days. $139.88 MSI 870-G45 Desktop Motherboard - AMD Chipset ATX - Socket AM3 PGA-941 - 2600 MHz HT - 16 GB DDR3 SDRAM - Ultra ATA/133 (ATA-7) - Serial ATA/300 - 7.1 Channel Audio 1 Edit Qty Remove Save For Later Usually ships within 1 business day $73.24 CORSAIR 750w TX Series 80 Plus Certified Power Supply $10 Visa Card by Mail in Rebate! 1 Edit Qty Remove Save For Later Usually ships within 1 business day $104.74 ($94.74 after mail in rebate(s)) ANTEC KUHLER BOX CPU COOLER SKT1366.1156.775 AM3 IN 1 Edit Qty Remove Save For Later Usually ships within 1 business day $52.99 Sapphire Radeon HD 5750 Graphics Card - ATi Radeon HD 5750 700MHz - 1GB GDDR5 SDRAM 128bit - PCI Express 2.0 x16 - DVI, HDMI, DisplayPort * Marketplace Item -- Shipped by: 3btech 1 Edit Qty Remove Save For Later Usually ships in 1 to 2 business days. $119.95 Subtotal: $590.79 EDIT CART This order is eligible for: 592 Rakuten Super Points! Lenke til kommentar
Kjetilbruno Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Jeg ville hvertfall gått for ett skjermkort i stedet for 2, så lenge det finnes single kort med samme ytelsen. Har litt blandede følelser når det gjelder crossfire. Funker helt fint her og der, og andre ganger ikke. Mer støy, mer varme, mer horisontal tearing. Men det kommer nok an på hvilke spill du spiller. Ang. Buy.com aner jeg ikke, men er det ikke toll på import? Bortsett fra under tollgrensa på 200 altså? Sjekket litt: Eksempler på varer som er tollfrie: - elektroniske produkter (TV, PC, DVD-spiller med mer) Så ingen toll, men 25% moms. Endret 16. februar 2011 av Kjetilbruno Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (590$ + frakt) * moms + fortollingsavgift. Med 30$ i frakt kommer dette på over 4800kr. Er det verdt 200kr for flere uker i frakt og null garanti/reklamasjonsrett? Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Vel om man vil spare noen 100 lapper mot at man får redusert garanti etc etter norske kjøps loven så velbekomme. Stress om tingene er DOA når man kjøper dem fra utlandet. Er etter min mening å be om problemer, men for all del, go ahead. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå