Gitaroo Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hei! Skal studere økonomi etter VGS. Regnet med at jeg sitter med ca 4.2 i snitt til sommeren, og dermed utelukker NHH. Til nå har jeg vært fast bestemt at jeg skal ta en bachelor i finans på BI (og deretter master), men skulle gjerne hatt alternativer. Noen har noen forslag til skoler som ikke krever høyt snitt? Har forresten ikke noe problem med å studere i utlandet, men helst Norge. Takk for svar! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Det er noen andre tråder inne i kategorien om akkurat det samme, men er det noen steder i Norge det er uaktuelt å flytte, hvor bor du nå og helst hvor vil du studere, bymessig.. Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg bor i Oslo og derfor er BI ideelt. Men jeg er åpent for andre steder, så bare å slenge på med tips... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Både Trondheim og Tromsø har også økonomistudier, jeg har riktignok ikke sjekket opptakskravet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå