Gå til innhold

Systemgjennopprettings-punkter fungerer ikke

kakka

Anbefalte innlegg

Har en HP-stasjonær pc, med Windows XP, av eldre årgang.

Trengte å bruke Systemgjennopprettings-verktøyet, valgte en dato/punkt, men da pc-en startet igjen, kom beskjeden om at "Gjennoppretting ufullstendig". Uansett hvilken dato og punkt jeg prøvde, ingen virker. Har sjekket at Gjennoppretting er aktiv på stasjonen det gjelder. Har deaktivert verktøyet for å slette alle punkter, i tillfelle virus, men det hjelper ikke.

Er det noen som kan hjelpe meg å finne ut hva som er galt? Helst i et "språk" jeg forstår :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du eller har du hatt virus på maskinen din?

Har du eller har du til tider latt C partisjonen ha vært fullstendig fylt opp med filer slik at det ikke var plass til å lagre filer?

Har du hørt om programvare som kan ta backup av hele partisjoner? Du kan lese mer om emnet i en annen tråd her.

Lenke til kommentar

Har du eller har du hatt virus på maskinen din?

Har du eller har du til tider latt C partisjonen ha vært fullstendig fylt opp med filer slik at det ikke var plass til å lagre filer?

Har du hørt om programvare som kan ta backup av hele partisjoner? Du kan lese mer om emnet i en annen tråd her.

Hallo.

Takk for at du tar deg tid til å prøve å hjelpe.

Ja, det ble oppdaget virus som ble fjernet av Norton.

Nei, ikke som jeg vet. Pc`n er i bruk av et annet familiemedlem.

Hadde ikke hørt det programmet.

Har i dag fått tips av en "datadoktor" hos Elkjøp. Kan være en Windows-fil som er skadet, så ble fortalt hva jeg kunne gjøre. Har utført dette, men ikke hatt anledning til å teste om det har rettet opp feilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...