Garegaupa Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hei, folkens! Eg vonar der er nokon her som kan gje meg eit tips når det gjeld videokamera. Eg vurderer å kjøpe meg eit kamera av den typen som kan brukast til å ta opp film medan ein er "på farten", altså den typen små kamera som kan festast på hovudet, på hjelmar, på syklar og så vidare. Eigenskapane eg er ute etter er at apparatet kan stå for ein støyt (det vil seie at det bør tole regnver, kulde og eitt og anna småfall i ny og ne), at prisen ikkje bør vere avskrekkande (ikkje særleg over kr. 2.000,-), at det bør ha OK biletkvalitet, og at det bør kunne gjere høveleg greie opptak sjølv om det vert litt rørsle frå "kameramannen" si side. Eg fekk ein E-post frå PS.no i dag der dei har dette kameraet her på tilbod: MISC Drift Innovation HD170 Action Camera Prisen er sett ned til kr. 1.895,-, som eg ikkje tykte virka så gale. Så er spørsmålet: Trur de dette kameraet er verdt pengane i forhold til dei kriteria eg sette opp ovanfor, eller har de noko anna tilsvarande å anbefale i staden? På førehand takk for alle råd og vink! Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 GoPro HD Hero, uten tvil! et fantastisk kamera som brukes i de fleste ekstremsporter. vanntett er det også! Har et selv jeg bruker til å filme skikjøring Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 GoPro HD Hero, uten tvil! et fantastisk kamera som brukes i de fleste ekstremsporter. vanntett er det også! Har et selv jeg bruker til å filme skikjøring Kan GoPro kun bestilles fra nettsiden dems? Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Kan GoPro kun bestilles fra nettsiden dems? Det er jeg ikke sikker på. Jeg kjøpte mitt når jeg var i statene Lenke til kommentar
kaian Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Neida, JapanPhoto har, og det er sikkert flere som fører det her i landet, prøv produktguiden eller kelkoo f.eks. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Okey .. Men det var 1000,- dyrere enn fra nettsiden da? Eller det blir vel også frakt, så kan hende det lønner seg alikevel ...? Endret 18. februar 2011 av JT_NIKO Lenke til kommentar
kaian Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Ja, det blir frakt, og så kommer det moms på toppen til slutt. Og handler du i Norge får du tross alt 5 års reklamasjonsrett og kan rusle innom butikken hvis det er noe. Det er verdt litt... Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Ja, det blir frakt, og så kommer det moms på toppen til slutt. Og handler du i Norge får du tross alt 5 års reklamasjonsrett og kan rusle innom butikken hvis det er noe. Det er verdt litt... Ja, vet ^^ Skal muligens ta en titt på JapanPhoto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå