Lnik Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hei! Endelig funker PC-en jeg bygget, men jeg fikk ikke noe bilde på GPU-en, så jeg tok den ut. Nå har jeg innstalert Windows, men er det bare å slå av, koble til skjermkortet, slå på også kommer bildet på? Med andre ord: Hvordan får jeg bilde fra GPU istedenfor hovedkort? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Skal funke rett fra esken om du har koblet kortet i sporet OG koblet SAMTLIGE ekstra strømkabler til kortet. Mangler disse får du ikke bilde, og nei, du kan ikke velge enten må du ha riktige kontakter ellers funker det ikke. Videre er det mulig at du må inn i BIOS å skru av det integrerte skjermkortet eller at det skal starte med PCI-E istedet for integrert. Lenke til kommentar
Lnik Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Ok, skal se hva jeg får gjøre. Takk for hjelp! EDIT: Under advanced og chipset i bios, er det en ting som heter: Internal Graphics Mode [uMA+SIDEPORT] Skal denne settes til [DISABLED] eller er jeg på feil sted? EDIT2: Gjorde det, funker nå! Endret 15. februar 2011 av JRMN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå