harald92 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Hei Har en iPhone 4 som jeg sliter å ha telefonsamtaler med. Når jeg svarer på et anrop så er det ingen lyd i høytalaren. De som ringer opplever akkurat det samme når de ringer til meg. Når jeg svarer slutter summetonen, men de hører ikke meg i andre enden. Det er det samme den andre veien, når jeg ringer og folk svarer kommer det ingen lyd. Kan dette være en fuktskade eller er det feil med telefonen? Telefonen har ikke vært utsatt for noe stor fuktighet, men litt lett dogg har vert påført, som du feks. kan få på et bad der noen har dusjet. Kan han sendes inn på reperasjon? Hvordan og hvor gjør jeg det? (telefonen er kjøpt på apple.no) Takker på forhånd for svar. Endret 15. februar 2011 av harald92 Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Dersom telefonen må på service så må du ringe Apple, så hjelper de deg videre. Om det er fuktskade på den så må du betale for å få telefonen sendt tilbake, eller for å få en ny swap-telefon i bytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå