jon_gunnar Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg er ny bruker av telefonen og liker den. Men skulle gjerne blitt kvitt endel av de forhåndsinnstallerte programmene. Er det virkelig slik at det ikke er en normal avinnstallerings rutine til disse. Leste litt i Android forumet og der så jeg nevnt root'ing som løsning. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Det er ikke mulig å avinstallere dem uten å være rootet. Er du rootet, så kan du "fryse" dem med Titanium Backup slik at de ikke kjøres, og samtidig gjemmes. Du kan også fjerne dem helt, men da vil du ikke kunne oppdatere telefonen når nye oppdateringer lanseres av HTC. Da må du flashe ROMet manuelt. Det du også kan gjøre, som jeg og mange har gjort, er å installere LauncherPro fra Market. Da kan du gjemme ikonene fra menyen. Dette krever ikke root. Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Det er ikke mulig å avinstallere dem uten å være rootet. Er du rootet, så kan du "fryse" dem med Titanium Backup slik at de ikke kjøres, og samtidig gjemmes. Du kan også fjerne dem helt, men da vil du ikke kunne oppdatere telefonen når nye oppdateringer lanseres av HTC. Da må du flashe ROMet manuelt. Det du også kan gjøre, som jeg og mange har gjort, er å installere LauncherPro fra Market. Da kan du gjemme ikonene fra menyen. Dette krever ikke root. Det er ganske tragisk, men dette er vel ikke rette foraet for å komme med min mening om slikt. Men mange takk for deg for tipset. Skal få hentet denne appen så jeg i alle fall kan gjemme vekk søpplet. Takk igjen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå