TMB Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Hei. Virker som at HDMI outputen er delvis kaputt? Om jeg kobler til HDMI-utgangen så får jeg no signal på skjermen, så jeg bruker for tiden et DVI -> HDMI-adapter. Finner heller ikke noe sted å aktivere HDMI output i CCC. Maskinen finner skjermen når den er koblet til, jeg kan sette den opp og endre oppløsning etc, men bildet er ikke-eksisterende :S Har nyeste Catalyst Endret 15. februar 2011 av TM B Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Har hatt eksakt samme problem selv, men var med en integrert ati grafikkløsning på et Asus HK. Der fungerte rett å slett ikke HDMI på min nye tv. Prøvde det meste som var mulig å prøve, og etter noen timer på google kom jeg frem til at det aldri vil funke heller. Har du mulighet så prøv gjerne å koble den opp mot en annen skjerm som støtter HDMI hvis du har. (Antar at du har prøvd dette hvis mulig men..) Jeg endte rett å slett opp med å kjøpe et Nvidia kort for å være på den sikre siden. Fortsatt usikker på hva som faktisk er feil siden det fungerte 100% i mitt tilfelle med en 42" tv, men når en 60" ble koblet til ble det svart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå