MeAndThisArmy Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hei. Jeg er med på en privat torrent-side, hvor man må ha en download/upload-ratio av en viss størrelse for å kunne laste ned. Problemet er at jeg ikke får seedet noe som helst. Jeg har lastet ned ni filer nå, uten å ha seedet så mye som en megabyte. Først tenkte jeg at det var fordi jeg lastet ned filer som ikke akkurat er populære, og at det følgelig ikke var noen andre å laste opp til, men det skjedde da jeg lastet ned det siste døgnets mest populære torrent også. Har forsøkt med både Bitlord og uTorrent. Samme problemet med begge. Jeg har ytterst begrensede skills på torrent-feltet, men jeg har jo aldri hatt behov for å ha "skills" før heller, for dette er første gang jeg har hatt problemer med torrent-nedlasting. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Prøvd å høyreklikke torrenten for så å trykke upload eller noe lignende? Kan godt hende du har glemt å krysse av "Automatically start uploading upon successful download" eller noe slikt. Prøv også å sjekke innstillingene dine. Lenke til kommentar
MeAndThisArmy Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Det står "Deler ut" på status. Har også forsøkt "Tving start", uten hell. Hvilke innstillinger skal jeg sjekke? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Du må åpne porter i ruteren din. Søk etter "port forward <modellen på ruteren din>" på google, så finner du nok noe Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 ..og du må linke torrent-programmet opp mot den porten du har åpnet. Hvilken ruter/torrentprogram? Lenke til kommentar
Flin Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Problemet er vel heller at det ikke er noen som laster ned fra deg. Du må jo seede ting som folk vil laste ned. Du har sikkert lastet ned ting som ble lagt ut for en stund siden og da har alle lastet det ned for leng siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå