larsan2 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Har googlet litt rundt men finner ingenting om dette.. Innimellom bugger spillet seg å jeg kan ikke Sprinte(løpe). og om jeg prøver å kaste en granat/flashbang etc. blir den ikke kastet, men bare cooket. (til den ekspolderer) Og på start menyen kommer lyden av han prøver å komme seg løs uten at jeg trykker på noe(L2,R2 easteregget) Kontrollen fungerer fint til andre spill så kontrollen er det nok ikke. Noen andre som har hatt noe lignende ? Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Har du prøvd med en annen kontroll? Lenke til kommentar
larsan2 Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Har du prøvd med en annen kontroll? Jessir! Prøvde akkurat Mw2, fungerte perfekt! Prøvd med andre button layouts også! Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Altså en annen kontroll enn den som du bruker. Ikke et annet spill, men samme spillet med ikke den samme kontrollen. Du kan jo prøve å reinnstalere spillet også. (Må man ikke innstalere for å spille på ps?) Lenke til kommentar
larsan2 Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Altså en annen kontroll enn den som du bruker. Ikke et annet spill, men samme spillet med ikke den samme kontrollen. Du kan jo prøve å reinnstalere spillet også. (Må man ikke innstalere for å spille på ps?) Har prøv forskjellige kontroller ja. Har slettet save informasjonen og spill oppdateringene, og prøvd flere kontroller både plugget i og trådløst.. Så tror dette er en soft bug å ikke hardware relatert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå