allyse Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Er ikke redd for å dø, men kan som andre sier vente litt til... til studielånet skal nedbetales kanskje Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 jeg ønsker døden velkommen med åpne armer ..men helst ikke nå .. Er vel heller sånn jeg også ville formulert det... Den dagen jeg ligger hjelpeløs å driter på meg selv tror jeg vil dø, Men det skal ikke skje før jeg er minst 80! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 kommer ann på hvordan jeg skal dø.. jeg ekke redd for døden, men er redd for å dø med noe ugjort, eller i en jævla kjedelig periode.. jeg vil dø når jeg er glad(ikke det at jeg ikke vil være glad da). må liksom leve før jeg dør... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Døden er det jeg tenker minst på akkurat nå.... frykter den gjør jeg ikke... jeg skal ikke dø som en hund, jeg skal dø med æren i behold for å si det slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå