Thanatos Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Ja, jeg er redd for å dø.... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 jeg ønsker døden velkommen med åpne armer .. men helst ikke nå .. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 er ikke redd for å dø men det kan jo vente noen år enda da Lenke til kommentar
miCro Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Er ikke stort poeng i å bekymre seg om dette, ta heller ting som de kommer. Livet blir lystigere på den måten.... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 jeg ønsker døden velkommen med åpne armer ..men helst ikke nå .. Er vel heller sånn jeg også ville formulert det... Den dagen jeg ligger hjelpeløs å driter på meg selv tror jeg vil dø, Men det skal ikke skje før jeg er minst 80! Lenke til kommentar
Fry Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 nei er ikke redd for å dø, men det er ikke noe jeg går å tenkter på, kan godt vente noen år til Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Eg er ikke redd for å dø men redd for å dø en sakte og smertefull død :x Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Er ikke saa bekymret for det , er ikke noe vits i det hele tatt . Gleder meg til aa se hva som skjer etterpaa , men lar det vente paa seg i noen tiaar ennaa ja Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 vi får ta døden når det kommer.. men den kan godt få lov til å vente med å komme.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Er ikke redd for å dø, er heller redd for at andre jeg kjenner skal dø... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 enig i bjaa merker jo ikke no når du er dau da Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 nei, tar det som det kommer. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Nei, jeg er ikke redd får å dø. Men jeg har ikke lyst å dø en sakkte og smertefull død Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Litt merkelig det der. Tanken på det er forsåvidt skremmende, men samtidig er det så og si ikke redsel for det tilstede Men det er altså min oppfatning da Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Men jeg har ikke lyst å dø en sakkte og smertefull død det vil jeg .. vet ikke hvorfor .. men å sovne inn eller no virker bare så ... kjedelig! Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Er ikke redd for å dø, er heller redd for at andre jeg kjenner skal dø... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå