gsaale Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hadde matteprøve i dag og fikk fasit etter prøven, har ca. 50% rett. Ligger jeg an til stryk? Hvilken karakter er det rimelig å forvente? Lenke til kommentar
FrenZzY Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 jeg vet ikke hvilken karakter akkurat, men stryk er det ihvertfall ikke! tipper du får 3 eller maks 4/3 Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Skulle vel bli en 3'er, om du faktisk får 50% rett. Lenke til kommentar
Araho Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Du stryker i hvert fall ikke, da det ligger vel rundt 30%, synes jeg å huske læreren min sa til klassen vår en gang. Det er vel forsåvidt litt avhengig av hvilket nivå du går, ungdomsskole, videregående eller høyere, men jeg tipper du vil få en 3'er Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Det ligger nok på en treer! Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hadde matteprøve i dag og fikk fasit etter prøven, har ca. 50% rett. Ligger jeg an til stryk? Hvilken karakter er det rimelig å forvente? på universitetet må man ha minst 40% rigtig for å få laveste ståkarakter E, så 50% rigtig er da en D. altså vil jeg ha gitt deg en 3 var jeg læreren din, du bør legge mer arbeid ned i matten:), fire er det laveste du bør godta som godt nok, for det er midt på treet, det handler ikke så mye om karakteren men hvis du ikke klarer å lære nok til en 4-er vil du slite når du kommer på et høyere nivå for man må ha det grunnleggende inn først:) ikke gjør som meg å gi blaffen i matteleksene, lønner seg ikke;) -frank Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 På et videregående nivå begynner du virkelig å se om du har et anlegg for realfag eller samfunnsfag osv. Om du ikke liker matte er det en ærlig sak at du ikke vil fortsette med det. Gikk selv ned fra en femmer i teoretisk videregående matte ned til en toer, på hvilket punkt jeg bytta til samfunnsfag og gikk opp til fem i alt. Det er en individuell ting! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Hadde matteprøve i dag og fikk fasit etter prøven, har ca. 50% rett. Ligger jeg an til stryk? Hvilken karakter er det rimelig å forvente? På ungdomskolen og vgs skal ikke dette være stryk. Men på høyskole eller universitet kunne det betydd stryk hvis du feilet på de største og viktigste oppgavene under eksamen. Endret 15. februar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hadde matteprøve i dag og fikk fasit etter prøven, har ca. 50% rett. Ligger jeg an til stryk? Hvilken karakter er det rimelig å forvente? Er det ikke vekting mellom de forskjellige oppgavene? Alle prøver jeg har tatt hadde oppgaver som ga forskjellig mengde poeng etter vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Var prøven skriftlig eller digital på feks itslearning? Om prøven var digital må du regne me å ha minst 50% riktig for å få en 2er på grunn av sansynligheten for å gjette riktig på oppgaver. Lenke til kommentar
gsaale Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Hadde matteprøve i dag og fikk fasit etter prøven, har ca. 50% rett. Ligger jeg an til stryk? Hvilken karakter er det rimelig å forvente? Er det ikke vekting mellom de forskjellige oppgavene? Alle prøver jeg har tatt hadde oppgaver som ga forskjellig mengde poeng etter vanskelighetsgrad. Prøven besto av to deler, en del med hjelpemidler og en del uten hjelpemidler. Del 1 teller cirka 60% og jeg hadde omtrent samme uttelling på begge deler. Dette gjelder matte R2 (vgs år 3). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå