Gå til innhold

Merkelig dcgui problem

Anbefalte innlegg

Når jeg prøver å gå inn på en hub, samme hvilken, har prøvd veldig mange, så får jeg opp denne feilmeldingen:

[17:58:42] <DCGUI> Error: 'Suksess'

[17:58:42] <DCGUI> Disconnected

Kommer både i passive mode og active mode.

Kjører Red hat 8.0 og nyeste dcgui.

mvh

Vegard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er sikkert fordi innloggings-scriptet i huben gjenkjenner DCGUI som er klient som kan fake båre båndbredde og mengden share. Scriptet finner den fra $myinfo-verdien DCGUI sender ved pålogg.

Meldinga jeg får når jeg prøver å koble meg på [bBB]-JAH nettverket. Kommer ikke inn lengre. Må kjøre DC++ over wine, og det er ikke stabilt for 5 øre..

[22:16:52] -JAH-: You are using a non accepted client for this hub. We are currently only allowing clients that support extended protocol and have dc++ $myinfo sting present. The client can not have such as bandwidth limitation or fake share possibilities. 

To download DC++ please visit: http://dcplusplus.sourceforge.net/index.php?page=download 

Or for oDC: http://gempond.com/odc/download.php 

These are the clients we recommend.

[22:16:52] <DCGUI> We left the hub.

Lenke til kommentar
Jeg ser det som helt naturlig å ha mulighet for "upload cap" hvis man f.eks. har asynkron hastighet (ADSL eller kabel). Hvis ikke vil du aldri få full fart på nedlasting...

Det har du all grunn til å mene, men desverre deler ikke alle den meningen. Det er da også grunnen til at noen klienter nektes tilgang på enkelte nettverk. På [bBB]Sweden-nettverkene har så og si alle 10 Mbit opp og ned, da skjønner du at disse klientene ikke får tilgang.

Det er derfor jeg er tvunget til å bruke DC++ over wine.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde meg på QuickDC, men fikk følgende feilmelding :

bz2 headers not found!

Jeg kjører red hat 8.0. Hvor ligger disse om jeg har de en spesiell plass. finner de ikke med locate. hvor kan jeg i så tilfelle downe de?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...