Thlom Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Når jeg prøver å gå inn på en hub, samme hvilken, har prøvd veldig mange, så får jeg opp denne feilmeldingen: [17:58:42] <DCGUI> Error: 'Suksess' [17:58:42] <DCGUI> Disconnected Kommer både i passive mode og active mode. Kjører Red hat 8.0 og nyeste dcgui. mvh Vegard Lenke til kommentar
gunnarhalle Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Det er sikkert fordi innloggings-scriptet i huben gjenkjenner DCGUI som er klient som kan fake båre båndbredde og mengden share. Scriptet finner den fra $myinfo-verdien DCGUI sender ved pålogg. Meldinga jeg får når jeg prøver å koble meg på [bBB]-JAH nettverket. Kommer ikke inn lengre. Må kjøre DC++ over wine, og det er ikke stabilt for 5 øre.. [22:16:52] -JAH-: You are using a non accepted client for this hub. We are currently only allowing clients that support extended protocol and have dc++ $myinfo sting present. The client can not have such as bandwidth limitation or fake share possibilities. To download DC++ please visit: http://dcplusplus.sourceforge.net/index.php?page=download Or for oDC: http://gempond.com/odc/download.php These are the clients we recommend. [22:16:52] <DCGUI> We left the hub. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Da burde jeg vel fått en beskjed lik den du får? Jeg får beskjed om jeg sharer for lite, eller pga klienten. Så det er nok ikke det. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 hmm, kanskje jeg skal teste quickDC istedenfor... bare litt iriterende, for dcgui har funket bra før. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 hmm, kanskje jeg skal teste quickDC istedenfor... bare litt iriterende, for dcgui har funket bra før. Med QuickDC har du jo god mulighet på full support på forumet da Lenke til kommentar
gunnarhalle Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg ser det som helt naturlig å ha mulighet for "upload cap" hvis man f.eks. har asynkron hastighet (ADSL eller kabel). Hvis ikke vil du aldri få full fart på nedlasting... Det har du all grunn til å mene, men desverre deler ikke alle den meningen. Det er da også grunnen til at noen klienter nektes tilgang på enkelte nettverk. På [bBB]Sweden-nettverkene har så og si alle 10 Mbit opp og ned, da skjønner du at disse klientene ikke får tilgang. Det er derfor jeg er tvunget til å bruke DC++ over wine. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg prøvde meg på QuickDC, men fikk følgende feilmelding : bz2 headers not found! Jeg kjører red hat 8.0. Hvor ligger disse om jeg har de en spesiell plass. finner de ikke med locate. hvor kan jeg i så tilfelle downe de? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg prøvde meg på QuickDC, men fikk følgende feilmelding : bz2 headers not found! 'apt-get install bzip2-devel', dersom du har apt. I alle fall, installer pakken bzip2-devel. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 takker, burde egentlig funnet det ut selv :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå