cFc Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Jeg har et histogram jeg har laget, bilde er vedlagt. En liten feil med det desverre. Det har ikke bredde tilpasset lengden på "bin", de fleste er 20, noen 10, noe som skal ifølge innleveringen vistnok tilpasses. Man kan gjøre dette på ark, men EXCEL er mulig. På grunn av framtidige utfordringer der Excel blir nødvendig prøver jeg å lære meg så mye som mulig på excel. Er det mulig å forandre bredden på individuelle søyler tilpasset lengden på bin? Endret 15. februar 2011 av cFc Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nei det er så vidt meg bekjent ikke mulig. Men du kan prøve å se om du kan benytte deg av XY diagram istedet. Da får du opp punkter med uavhengig plassering i både Y og X planet. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Det er mulig, foreeleseren har bekreftet det. Men gudene vet nøyaktig hvordan. Jeg må bruke et histogram for å få nøyaktige søyler. Blir vel til at jeg tegner for hånd om ingen vet noe mer? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Det er mulig, foreeleseren har bekreftet det.Bekreftet? Det er jo bare en påstand intil denne personen faktisk kan vise deg det. Men gudene vet nøyaktig hvordan.Nei, tror det er tynt med guder som er pålogget på forumet for tiden. Jeg må bruke et histogram for å få nøyaktige søyler. Blir vel til at jeg tegner for hånd om ingen vet noe mer? Prøv å se om du får det til med et annet program enn wørd. F.ex Geogebra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå