Gå til innhold

Innvandring og retten til å redde Europa

Anbefalte innlegg

Vent litt... Når man er rasistisk så er man fritenkende, og når man tenker logisk så er man kontrollert drone. Interesant, dette er jo sensasjonsnyheter, har du sagt i fra til noen større vitenskapelige tidsskrifter om dette? Dette må jo være det største innen sosial vitenskap siden demokratiet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sier bare, få vekk ALL religion,

først da kan vi leve bedre :thumbup:

Ja, la oss ignorere synd i en ateistisk multikulturell smeltedigel. Høres ut som en kjempeplan.

Du er altså religiøs(kristen)?

Dette er ikke om meg, men om vårt folk.

Endret av pk2010
Lenke til kommentar

Mørketall.

De er mye bedre enn lysetall.

Ja. Tallene for overfallsvoldtekter i østlandsområdet er såkalte lysetall. Altså de kan bevises.

Og likevel så er 9 av ti, i følge undersøkelser, uenig med deg. Må være hardt å leve i en verden der 90% er kontrollerte droner.

Dette er ikke om meg, men om vårt folk.

Hvem er ditt folk? Deg og trådstarter?

Lenke til kommentar

Så på vegne av det norske folk, så mener du at av rene biologiske grunner er afrikanske og arabiske innvandrere en trussel mot den norske kvinnebefolkningen, fordi de ved en hver form for avvisning vil ty til voldtekt?

Endret av Skogsraa
Lenke til kommentar

Jeg elsker når folk får så vanskelige argumenter mot seg at de må ty til personangrep :DKeep it coming!

Du mener dette da ?

Problemet er at PK åbenbart er både rasist og antisemitt og har problemer med at enkelte norskejenter har seg med enkelte ikke-norske gutter...

Jeg kommer ikke til å svare deg mere Skogsraa. Så du trenger ikke undre om du ikke får svar på de åpenbare provokative innleggene dine som åpenbart er til for å forsøke å få meg til å ty til personangrep slik at en moderator "retter" meg og får meg utestengt fra forumet.

Om du jobber med teknikkene dine så er jeg sikker på at du greier å fremprovosere en reaksjon fra noen som er mindre sindig enn meg.

Adjø min herre.

Lenke til kommentar

Jeg tror ateistene når de sier at de stammer fra aper.

Så bra, da har noe vitenskap nådd frem i det minste, utrolig.

Men for å snu argumentet ditt, jeg tror kristne når de sier at gud bare brukte 1 dag på å skape dem, skulle jo forklare rimelig mye når min hjerne er et resultat av milliarder av år med evolusjon.

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

Racisme er ganske riktig hat og troen på at andre mennesker er mindreverdig baser på rase eller hudfarge.

Men hvordan kan du vite om noen hater andre mennesker eller mener dette, bare fordi de kritiserer dem ??

Slutt å prate bullshit, mannen har da innrømmet det...

Og ønsker at vi skal få beholde Norge som vårt land, med vår kultur ??

Dessuten så er det vel pk-ere som deg som er de virkelig rasistene, og til og med rasister mot eget folk. Dere vil jo skifte oss ut med mørkhudede mennesker og viske ut vår kultur fordi hverken vi eller vår kultur er bra nok for dere.

Jeg ser ingen grunn til å bytte ut vår kultur med noe som helst, men jeg ser ikke noen grunn til at vi ikke kan ta i mot andre kulturer til landet vårt heller... og:

Your car is Japanese or German. Your vodka is Russian. Your pizza is Italian. Your kebab is Turkish. Your democracy is Greek. Your coffee is African. Your movies are American. Your tea is Tamil. Your shirt is Indian. Your oil is Saudi Arabian. Your electronics are Chinese. Your numbers are Arabic & your letters Latin. You complain your neighbor is an immigrant? Pull yourself together!"

Ordet antisemitt ble oppfunnet av jødene i 1848 til bruk mot de som kritiserer dem.

Ikke si meg at du tror på sions vises protokoller?...

Jødene i dag er heller ikke semitter. Men vi er semitter. Hvis du er hvit europeer av den kaukasiske rase så er du også semitt.

Araberne er også semitter. Så jødene kan jo ikke kalle noen for antisemitter når de ikke er semitter, og spesielt ikke oss eller araberne som jo er semitter.

Du er helt på bærtur, vi er ikke semitter... Men du kan lese på dette:

http://en.wikipedia.org/wiki/Semitic

http://en.wikipedia.org/wiki/Peoples_of_the_Caucasus

Kristendom har ikke noe med islam eller jødedommen å gjøre, det er riktig.

Jødedom og islam er i slekt. Men kristendom har ingen likhet eller slektskap med disse to religionene.

Her anbefaler jeg litt grunnleggende lesning, gjerne både bibelen, toraen og koranen. Jeg antar at du vil se at det er en viss felles forfader...

Og forresten, breaking new; Kristendommen startet som en jødisk sekt....

Nå er det vel ingen som har snakket om utvise alle andre fra Norge, eller at vi ikke skal hjelpe folk fra andre land som er i nød.

Det handler jo mer om å begrense innvandringen, og beholde vår egen kultur.

Da har du ikke lest din meningsfelles innlegg godt nok...

Kristendom har ikke noe med islam eller jødedommen å gjøre, det er riktig.

Jødedom og islam er i slekt. Men kristendom har ingen likhet eller slektskap med disse to religionene.

:!:

Det tenkte jeg også...

Propaganda? Jeg henger ikke helt med. Hvordan mener du at DITT avisklipp er mer sannferdig enn FLIMZES sitt avisklipp?

Alt som han selv kommer med er ikke propaganda. Alt som vi kommer med er skrevet av jøder...

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke langt fra de reliøse som tror på alt de blir fortalt:)

Som f.eks de idiotene som tror at jødene er guds utvalgte folk og som reiser til Israel og gjør frivillig arbeid i vinrankene hos en eller annen settler.

Lenke til kommentar

Ikke langt fra de reliøse som tror på alt de blir fortalt:)

Som f.eks de idiotene som tror at jødene er guds utvalgte folk og som reiser til Israel og gjør frivillig arbeid i vinrankene hos en eller annen settler.

Spiller ingen trille om de tror på Jahve, Allah, Treenigheten, Odin, Brahma, flygende spagetthi monster, eller hvilken som helst annen form for guddom.

Lenke til kommentar

Baltazar94 sine innlegg er så full i faktafeil og oppdiktinger at jeg ikke tar meg bryet til å svare :D

Når det er sagt. Vi trenger innvandrere, like mye som de trenger oss. En av våre største kunder på jobben er en bedrift som har mange dyktige ingeniører som innvandrere. Og de er ofte gjerne fra midtøsten eller asia. Hvorfor skal ikke Norge ta imot disse, når vi har alt å tjene på det? Illusjonen om at innvandrere er folk som sitter hjemme og hever penger fra NAV og ikke gidder å jobbe, det tror jeg er feil. Kanskje det er noen flere enn nordmenn, men så er det også vanskeligere for disse å få jobb. Jeg har hatt et par bekjente (hvite nordmenn) som satt hjemme og så på tv eller spilte WoW og hevet penger fra NAV.

Til syvende og sist tror jeg folk som har meninger som pk og baltazar har manglende forståelse for samfunnsøkonomi(Når det har sagt har jeg heller ingen dyp utdanning innen dette).

Lenke til kommentar

Baltazar94 sine innlegg er så full i faktafeil og oppdiktinger at jeg ikke tar meg bryet til å svare :D

Når det er sagt. Vi trenger innvandrere, like mye som de trenger oss. En av våre største kunder på jobben er en bedrift som har mange dyktige ingeniører som innvandrere. Og de er ofte gjerne fra midtøsten eller asia. Hvorfor skal ikke Norge ta imot disse, når vi har alt å tjene på det? Illusjonen om at innvandrere er folk som sitter hjemme og hever penger fra NAV og ikke gidder å jobbe, det tror jeg er feil. Kanskje det er noen flere enn nordmenn, men så er det også vanskeligere for disse å få jobb. Jeg har hatt et par bekjente (hvite nordmenn) som satt hjemme og så på tv eller spilte WoW og hevet penger fra NAV.

Til syvende og sist tror jeg folk som har meninger som pk og baltazar har manglende forståelse for samfunnsøkonomi(Når det har sagt har jeg heller ingen dyp utdanning innen dette).

Nei, vi trenger ikke innvandrere. Det er en myte. Om vi trenger det så trenger også afrikanerne innvandrere. Det vil være rasistisk å hevde noe annet.

Endret av pk2010
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...