Gå til innhold

Innvandring og retten til å redde Europa

Anbefalte innlegg

Jeg må innrømme at jeg sjelden ser mørke menn med hvite kvinner på film, det hender, men sjelden...

Når det er sagt, jeg tror ikke at å stenge grensene vil føre til nedgang i antallet overfallsvoldtekter, jeg sammenlignet utelukkende vanskelighetsgrader, men jeg ser at koblingen kunne gjøres og det beklager jeg.

Når det gjelder den store jødesammensvergelsen så må jeg nesten si som TWFA at jeg venter på bevisene....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, jeg har selvbeherskelse. Dessuten er ikke ligningen gyldig da det er afrikanere og arabere som voldtar norske jenter.

Så det er norske jenter som tvinger utenlandske menn til voldtekt?

Burde vi ikke da si i fra til myndighetene at vi har en potensiell vodltektsbølge waiting to happen, slik at de kan begynne å motarbeide denne oppførselen fra skolen av?

Eller er det afrikanere og arabere som voldtar alle som sier nei til dem? Skjer dette i hjemlandene deres også? I så fall tror jeg vi har noen millioner jomfruer "waiting to happen" som snart kommer til å rive i stykker den muslimske og afrikanske befolkningen når tiden er inne?

Lenke til kommentar

Så du mener at forholdene som skal ligge til rette for en voldtekt på grunn av avvisning er at jenta har hvit hud og kommer fra og er bosatt i et nordligere land, og fornærmede er av arabisk eller afrikansk opprinnelse, men bosatt i samme land som offeret for voldtekten?

Om det er tilfellet bør det foretas en kraftig endring i norsk innvandrerpolitikk.

Endret av Skogsraa
Lenke til kommentar

Her første treff om man søker på overfallsvoldtekter med google

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3028203.ece

Klikker man på linken så får man dette bildet i fjeset med følgende tekst under:

Hanne Kristin Rohde , leder for Oslo-politiets volds- og sedelighetsseksjon, etterlyser mer forebyggende arbeid blant menn med utenlandsk bakgrunn.

_A-l_pet-stor-spb0_1011990x.jpg

Ja. Dette løses nok med "forebyggende" arbeid. Kurse innvandrere i å omgås norske kvinner f.eks, bruke mere skattepenger på det som er en tragedie siden befolkningsgruppen i utgangspunktet er en utgift for norske skattebetalere.

Så du mener at forholdene som skal ligge til rette for en voldtekt på grunn av avvisning er at jenta har hvit hud og kommer fra og er bosatt i et nordligere land, og fornærmede er av arabisk eller afrikansk opprinnelse, men bosatt i samme land som offeret for voldtekten?

Nei, rasene har biologiske forskjeller så derfor vil mønsteret være ulikt er det jeg sier.

Way to go.

Lenke til kommentar

Rasist: hat og intoleranse mot andre raser og troen på deres mindreverdighet

Racisme er ganske riktig hat og troen på at andre mennesker er mindreverdig baser på rase eller hudfarge.

Men hvordan kan du vite om noen hater andre mennesker eller mener dette, bare fordi de kritiserer dem ??

Og ønsker at vi skal få beholde Norge som vårt land, med vår kultur ??

Dessuten så er det vel pk-ere som deg som er de virkelig rasistene, og til og med rasister mot eget folk. Dere vil jo skifte oss ut med mørkhudede mennesker og viske ut vår kultur fordi hverken vi eller vår kultur er bra nok for dere.

intoleranse har ikke nødvendigvis noe med rasisme å gjøre. Vi skal ikke tåle alle slags ondskap og urett, selv om det kommer fra innvandrere eller personer med mørk hud.

Antisemitt: jødehater, kan forsåvidt også gjelde andre semittiske folkeslag...

Ordet antisemitt ble oppfunnet av jødene i 1848 til bruk mot de som kritiserer dem.

Jødene i dag er heller ikke semitter. Men vi er semitter. Hvis du er hvit europeer av den kaukasiske rase så er du også semitt.

Araberne er også semitter. Så jødene kan jo ikke kalle noen for antisemitter når de ikke er semitter, og spesielt ikke oss eller araberne som jo er semitter.

Og kristendommen har ingenting med Islam og Jødedommen å gjøre? Tenk deg om da mann....

Kristendom har ikke noe med islam eller jødedommen å gjøre, det er riktig.

Jødedom og islam er i slekt. Men kristendom har ingen likhet eller slektskap med disse to religionene.

Forskjellen er å ønske sitt eget land, og å utvise alle andre fra det...

Nå er det vel ingen som har snakket om utvise alle andre fra Norge, eller at vi ikke skal hjelpe folk fra andre land som er i nød.

Det handler jo mer om å begrense innvandringen, og beholde vår egen kultur.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ja. Dette løses nok med "forebyggende" arbeid. Kurse innvandrere i å omgås norske kvinner f.eks, bruke mere skattepenger på det som er en tragedie siden befolkningsgruppen i utgangspunktet er en utgift for norske skattebetalere.

Når skal norske menn kurses i å ikke voldta familiemedlemmer og venninnger da? Det er tross alt her de største mørketallene innen voldtekt ligger, norske menn skjønner at damer de kjenner ikke vil anmelde dem, er de derfor bedre enn de utenlandske som tar ut sin frustrasjon på hvem som helst?

Hvilke biologiske forskjeller gjør at mørkhudede bare voldtar hvite, strengt tatt mot sin vilje?

Lenke til kommentar

Når skal norske menn kurses i å ikke voldta familiemedlemmer og venninnger da? Det er tross alt her de største mørketallene innen voldtekt ligger, norske menn skjønner at damer de kjenner ikke vil anmelde dem, er de derfor bedre enn de utenlandske som tar ut sin frustrasjon på hvem som helst?

Hvilke biologiske forskjeller gjør at mørkhudede bare voldtar hvite, strengt tatt mot sin vilje?

Mørketall ja, er akkurat det. Beleilig informasjon som man drar frem når enkelte fakta om innvandringen kommer på bordet. Lurer på hvilke mørketall det er på overfallsvoldtekter ;)

Lenke til kommentar

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article774611.ece

En undersøkelse vi har gjort viser at relasjonen kvinnen har til gjerningsmann spiller en viktig rolle når kvinnen skal anmelde voldtekten. Det er som regel unge kvinner som voldtas av en bekjent eller venn, som ikke anmelder voldtekter. Også redsel for represalier kan være en årsak til at kvinner ikke tør å anmelde voldtekter, sier overlege Berit Schei som er ansvarlig ved voldtektsmottaket.

I rest my case.

• Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article774611.ece

En undersøkelse vi har gjort viser at relasjonen kvinnen har til gjerningsmann spiller en viktig rolle når kvinnen skal anmelde voldtekten. Det er som regel unge kvinner som voldtas av en bekjent eller venn, som ikke anmelder voldtekter. Også redsel for represalier kan være en årsak til at kvinner ikke tør å anmelde voldtekter, sier overlege Berit Schei som er ansvarlig ved voldtektsmottaket.

I rest my case.

Du fant et propagandastykke fra 2006 om voldtekter i trøndelag. Bravo.

Lenke til kommentar

PÅ hvilken måte mener du at de biologiske forskjellene mellom valg av voldtektsofre mellom afrikanere/arabere og nordmenn bør påvirke norsk innvandringspolitikk?

Propaganda? Jeg henger ikke helt med. Hvordan mener du at DITT avisklipp er mer sannferdig enn FLIMZES sitt avisklipp?

Lenke til kommentar

Den store propagandaavisen aftenposten har skrevet følgende om saken

.At mange av voldtektene skjer i nære relasjoner, bidrar også til de store mørketallene.- De fleste voldtekter skjer i en nær relasjon, og jo tettere bånd det er mellom offer og overgriper, jo vanskeligere blir det å anmelde, sier Sletner.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2215576.ece

Er det ikke veldig... hva er ordet... praktisk at alle kilder som sier mot deg er propaganda, og alle som er med deg har fasiten.. Må være veldig greit når alle andre tar feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...