Gå til innhold

Innvandring og retten til å redde Europa


Anbefalte innlegg

Angående vår rett til å redde vårt genetiske og kulturelle grunnlag for fremtiden så er dette noe som er en selvfølge bortsett fra i sinnene til de som desverre har blitt såpass fordervet av jødisk kontroll av vestlig presse, men det er min overbevisning om at vi en dag i forhåpetligvis ikke så altfor fjern fremtid skal frigjøre oss fra disse kreftene som hater oss så inderlig og som gjør alt i sin makt for å ødelegge oss med sine konstante bombardementer om hvordan vi er rasister og at rasemiksing er løsningen på alle våre sorger.

 

Det er åpenbart at sterke krefter jobber for å fylle landet med fremmedkulturelle. Så langt tilbake jeg kan huske har aviser, skoleverk, og t.o.m. barne-tv hyllet det fargerike felleskap.

 

Hva motivasjonen er har jeg litt verre for å se. Er det for å demonstrere egen gavmildhet og politisk korrekthet at landet skal fylles med "stakkarslige" utlendinger? Skal folket hjernevaskes til å ikke stemme FrP? Er det krefter i UDI som ønsker større ressurser og mer makt..?

 

Teorien om at jøder står bak masseinnvandringen er bare latterlig. Hva tjener de på å fylle vesten med jødehatende islamister..?

http://www.youtube.com/watch?v=jkXfnyXp06Y

 

Av med hodet hennes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei.

Problemet er at du i ditt er opplært til tro det verst mulige om alle som ikke er sosialister og som ikke hater sitt eget folk og vil utrydde dem til fordel for andre folkeslag.

 

Kan du forresten forklare oss hva du mener med rasisme ??

Du kan også forklare for oss hvadu mener med antisemmitt ??

Rasist: hat og intoleranse mot andre raser og troen på deres mindreverdighet

Antisemitt: jødehater, kan forsåvidt også gjelde andre semittiske folkeslag...

 

Jeg så hele videoen, men hørte ikke dette.

Om han sa det likevel, så er det selvsagt ikke riktig. Vår kultur kommer i hovedsak fa kristendommen,og har ikke noe med jødedommen og zionismen å gjøre.

 

islam og jødedommen er nært i slekt.

Men Europeisk kultur er basert på kristendom og har ikke noen bånd eller slektskap til noen av disse to religionene eller den ukulturen disse to religionene er ansvarlige for.

Og kristendommen har ingenting med Islam og Jødedommen å gjøre? Tenk deg om da mann....

 

Og hvorfor vil du ha flere overfallsvoldtekter ?

Les det jeg har sagt flere ganger om temaet.... Jeg vil ikke ha flere overfallsvoldtekter, men jeg vil at overfallsvoldtektene skal utgjøre en større andel av voldtektsstatistikken, fordi at det betyr at antallet voldtekter må gå drastisk ned...

 

Hvorfor mener du at alle andre folkeslag kan være nasjonalister og ønske sitt eget land, men ikke hvite europeere ??

Forskjellen er å ønske sitt eget land, og å utvise alle andre fra det...

 

Jeg så 5 minutter og jeg må si at det er lenge siden jeg har hørt så mye svada på 5 minutter. Helt utrolig.

Ja. Enig. Det som derimot er mest skremmende er at han har meningsfeller...

Lenke til kommentar

Og hvorfor vil du ha flere overfallsvoldtekter ?

Les det jeg har sagt flere ganger om temaet.... Jeg vil ikke ha flere overfallsvoldtekter, men jeg vil at overfallsvoldtektene skal utgjøre en større andel av voldtektsstatistikken, fordi at det betyr at antallet voldtekter må gå drastisk ned...

Care to elaborate?

Lenke til kommentar

Så om man fyller opp landet med flere fra den tredje verden, da helst menn som blir avvist av norske jenter av åpenbare grunner og når de da ut av seksuell frustrasjon voldtar en norsk jente så er dette en fortjeneste på ett eller annet vis.

 

Bare i hodet til en fullstendig vridd, hjernevasket, pro-multikulturell idiot kan vi finne rettferdiggjørelse for slikt. Dette er såpass bak mål at det er til å grine av.

 

Jeg kan bare håpe om omfanget skal økes at det da er du eller en av dine som blir gjengvoldtatt av en haug med arabere eller afrikanere. Det hadde i såfall vært poetisk justis.

 

Sykt, Sykt, Sykt.

 

"en økning i overfallsvoldtekter tilsier at "mørketallene" blant etniske har gått ned derpderp"

 

Problemet er at PK åbenbart er både rasist og antisemitt og har problemer med at enkelte norskejenter har seg med enkelte ikke-norske gutter...

Problemet ligger i at norske jenter naturlig nok avviser disse mennene pga at raseforskjeller, biologiske forskjeller, kulturelle forskjeller. Hva er da den naturlige konsekvensen?

 

Voldtekter. Selvsagt er jeg en rasist og antisemitt for å påpeke det, det har du jo lært av å lese dagbladet og vg, pluss alle jødeproduserte hollywoodfilmer du har sett gjennom livet ditt.

Endret av pk2010
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du kan godt lese hva jeg skriver en gang til... Evt mange ganger, frem til du leser det riktig. Jeg ønsker IKKE flere overfallsvoldtekter. Men jeg blir glad hvis de utgjør større del av det totale antallet voldtekter i Norge uten at det blir flere overfallsvoldtekter. Fordi at det må bety at det er færre jenter som blir voldtatt i Norge totalt sett. Aller helst burde ingen bli voldtatt, men det er en selvfølge...

Lenke til kommentar

Nå er det slik at overfallsvoldtekter blir utført av utlendinger. Ingen utlendinger = ingen overfallsvoldtekter.

 

Ingen overfallsvoldtekter er en nedgang i den totale mengden voldtekter.

 

Forstår du det?

 

Skjønner du da også at det ville ha vært færre voldtekter om vi ikke hadde innvandring?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Problemet ligger i at norske jenter naturlig nok avviser disse mennene pga at raseforskjeller, biologiske forskjeller, kulturelle forskjeller. Hva er da den naturlige konsekvensen?

 

Voldtekter. Selvsagt er jeg en rasist og antisemitt for å påpeke det, det har du jo lært av å lese dagbladet og vg, pluss alle jødeproduserte hollywoodfilmer du har sett gjennom livet ditt.

Er det ofte du voldtar damer som sier nei til deg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du snakker som om overfallsvoldtekter var en dagligdags ting, men faktum er at de er utrolig sjeldne, sammenlignet med andre voldtekter... Jeg tror strengt tatt at det er lettere å hindre de få som driver med overfallsvoldtekter å gjøre dette enn det er å stenge grensene våre...

Så du innrømmer at å stenge grensene ville ført til en nedgang i voldtekter? godt.

 

Problemet ligger i at norske jenter naturlig nok avviser disse mennene pga at raseforskjeller, biologiske forskjeller, kulturelle forskjeller. Hva er da den naturlige konsekvensen?

 

Voldtekter. Selvsagt er jeg en rasist og antisemitt for å påpeke det, det har du jo lært av å lese dagbladet og vg, pluss alle jødeproduserte hollywoodfilmer du har sett gjennom livet ditt.

Er det ofte du voldtar damer som sier nei til deg?

Spiste du hele den posen med dum?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Spiste du hele den posen med dum?

Det gjør så vondt med dype og utpregede fornærmelser.

 

Men jeg antar at mangelen på motargumenter gjør deg enig, eller om du fortsatt er uenig.

Om du soler deg for mye og så blir avvist av kvinner, da blir du voldtektsmann... Eller hvor går skillet?

Er det et grenseskille, voldtar du damer som avviser om du er født under ekvator?

 

Interesant problemstilling, skal bli spennende å se den utløsende faktoren.

Lenke til kommentar

Jeg vil forresten be folk studere bildet av den statlige propaganden jeg postet lengere oppe. Om du ser etter så ser du ingen etnisk norske gutter blant barna, dette er i min mening med hensikt. Samme som at bildet under der igjen er av en hvit kvinne. Dette er også standarden i jødiske hollywoodproduksjoner, dvs en hvit kvinne med en mørkhudet mann.

 

Suggesjon fungerer.

 

Spiste du hele den posen med dum?

Det gjør så vondt med dype og utpregede fornærmelser.

 

Men jeg antar at mangelen på motargumenter gjør deg enig, eller om du fortsatt er uenig.

Om du soler deg for mye og så blir avvist av kvinner, da blir du voldtektsmann... Eller hvor går skillet?

Er det et grenseskille, voldtar du damer som avviser om du er født under ekvator?

 

Interesant problemstilling, skal bli spennende å se den utløsende faktoren.

Jeg er ingen avvist utlending med manglende forståelse for språk, kultur og normer.

 

Vennligst noter dette.

 

Det er vel heller slik at du innledet dette som du kaller en fornærmelse ved å spørre om jeg voldtar. Det er det samme som å ikke gidde forsøke å forstå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er ingen avvist utlending med manglende forståelse for språk, kultur og normer.

 

Vennligst noter dette.

Så problemet dukker opp når man blir avvist i et fremmed land.

 

Så hvis du flytter til japan og dine overlegne hypnotiserende sjekketeknikker ikke fungerer på de søte japanerne så vil det ende opp i en serievoldtekt på en av mange japanske t-baner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror du dette gjelder personer ifra mer nord-liggende land som Norge også? Vil jeg bli ute av evne til å kontrollere en voldtekt av en negerdame om jeg oppholder meg lenge i sørligere strøk og blir ofte avvist fordi jeg er uinteressant pga. hudfargen?

Vel, statistikk tyder på at det ikke er likt begge veier, som man egentlig kan forvente.

 

Jeg er ingen avvist utlending med manglende forståelse for språk, kultur og normer.

 

Vennligst noter dette.

Så problemet dukker opp når man blir avvist i et fremmed land.

 

Så hvis du flytter til japan og dine overlegne hypnotiserende sjekketeknikker ikke fungerer på de søte japanerne så vil det ende opp i en serievoldtekt på en av mange japanske t-baner?

Nei, jeg har selvbeherskelse. Dessuten er ikke ligningen gyldig da det er afrikanere og arabere som voldtar norske jenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...