Gå til innhold

Innvandring og retten til å redde Europa

Anbefalte innlegg

Må det være positivt eller negativt?

Tuller du? :wow: Det spørs for hvem. For germanere er det naturligvis negativt om vi blir en etnisk minoritet i våre forfedreland. Når du personlig ikke ser hva som er negativt med dette, begynner jeg å lure på hvem du er egentlig. Du har åpenbart ingen tilhørighet til de nordeuropeiske urbefolkningene, eller omsorg for våre fremtidige generasjoner.

Blond og blåøyd er jeg i hvert fall, hvorfor er det negativt at en gruppe som ikke formerer seg nok til å opprettholde bestanden blir en minoritet? Det er jo tross alt bare deres egen skyld, det samme gjelder i mange land i europa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blond og blåøyd er jeg i hvert fall, hvorfor er det negativt at en gruppe som ikke formerer seg nok til å opprettholde bestanden blir en minoritet? Det er jo tross alt bare deres egen skyld, det samme gjelder i mange land i europa.

Så du mener at bare fordi det delvis er vår egen skyld, så er det ikke lenger negativt?

Grunnen til at det er negativt, er at landet ikke lenger kommer til å være dominert av det folkeslaget som opprinnelig formet nasjonen (i dette tilfellet germanskættede tyskere), men blir tatt over av ikke-europoide folkegrupper isteden.

Da formes ikke lenger nasjonens fremtid av "oss" (om jeg skal snakke ut ifra et litt bredere nordeuropeisk perspektiv), men av nykommerne.

Tyskerne mister i realiteten sitt hjem, og det vil dessuten få alvorlige kulturelle konsekvenser, ved at Islam får en sterkere og sterkere posisjon.

Lenke til kommentar

Det er da ingen som tvingere tyskerne til å flytte?

Og igjen, hvorfor har tyskere, som ikke en gang klarer å opprettholde sitt eget folketall, større rett på ubrukt land, enn folk som kommer fra andre steder?

Til å begynne med kom tross alt alle mennesker fra samme sted. De har bare flyttet ut ved forskjellige tidspunkter.

Lenke til kommentar

Det er da ingen som tvingere tyskerne til å flytte?

Nei? Men jeg lurer på hvor mange tyskere som med 100% ærlighet kan si at de er fornøyd med dagens høye innvandring fra land som Tyrkia, som bringer med seg mer kriminalitet, mer snylting på staten og mer Islam?

Jeg tror ikke på at de fleste tyskere faktisk ønsker denne innvandringen som deres ledere har åpnet portene for.

Jeg innrømmer at de delvis er skyld i denne innvandringen selv, da de har rotet seg inn i en moderne, egoistisk konsumeringslivsstil som setter individuell nytelse foran Folkets helse og overlevelse, noe som på sikt får katastrofale konsekvenser (se f.eks. på fødselsratene).

Som vi allerede får se i Tyskland ved at nesten halvparten av landets barn under 5 år er av rasefremmed opprinnelse.

Snart er vi ekte europeere en liten minoritet underlagt muslimske arabere og negere.

Hvor lang tid tar det da før vår sivilisasjon er lagt i ruiner? Det vil ikke være første gangen et land degenereres ved at folkegruppen som formet landet og kulturen utskiftes.

Gratulerer, alle sammen.

Og igjen, hvorfor har tyskere, som ikke en gang klarer å opprettholde sitt eget folketall, større rett på ubrukt land, enn folk som kommer fra andre steder?

Den som kjemper for landet har vel strengt tatt mest rett til det.

La oss bare håpe at folket snart våkner opp. Når den hvite mann først har fått nok, er det ingen som kan stoppe ham.

Til å begynne med kom tross alt alle mennesker fra samme sted. De har bare flyttet ut ved forskjellige tidspunkter.

Ifølge en bestemt teori, som likevel ikke vil ha stort å si for dagens situasjon, i og med at vi utviklet oss til forskjellige, distinkte raser for tusenvis av år siden.

Endret: tastefeil

Endret av Wyrd
Lenke til kommentar

Nå vil jeg vel si at masseinnvandring er en måte å kjempe for et land,

Så germanere kjemper for sitt eget land ved å slippe inn store mengder rasefremmede? Interessant.

hvor mye har dagens tyskere kjempet for sitt land tror du?

De yngre generasjonene kjemper ikke, det er det som er problemet. De er nok for travle med all den tankeløse amerika-underholdningen og nye mobiltelefoner osv.

Man kan jo alltids håpe at krigerånden våkner igjen i tide.

Lenke til kommentar

De yngre generasjonene kjemper ikke, det er det som er problemet. De er nok for travle med all den tankeløse amerika-underholdningen og nye mobiltelefoner osv.

Man kan jo alltids håpe at krigerånden våkner igjen i tide.

Alt var bedre før

Den jevne borger kjemper ikke for sitt land så lenge de ikke har en aktivistisk leder.

Spørsmålet er, trenger verden tyskere?

Blir verden bedre eller dårligere uten tyskere?

Hvorfor har et folkeslag mer rett på jord enn et annet?

Lenke til kommentar

Alt var bedre før

"Alt" er å ta litt i. ;)

Den jevne borger kjemper ikke for sitt land så lenge de ikke har en aktivistisk leder.

Det er bare et spørsmål om tid før store deler av de etniske tyskerne igjen blir nasjonalistiske. Vent og se...

Spørsmålet er, trenger verden tyskere?

Tja... tyskerne har jo historisk sett vært et meget kreativt og skapende folkeslag, så jeg vil nok si at verden har større nytte av dem enn f.eks. samtlige afrikanske folkeslag, eller mange av de asiatiske.

Men spørsmålet er uansett merkelig.

Blir verden bedre eller dårligere uten tyskere?

Kommer ann på hvem du spør. Er dette relevant for tyskere?

The will to survive...

Hvorfor har et folkeslag mer rett på jord enn et annet?

Det bestemmer vi vel selv. Selv mener jeg nordmenn har større rett på Norge enn det somaliere har, siden vi historisk sett har sterkere tilknytning til dette landområdet enn de fleste andre, og som folkegruppe har vi jobbet mer for Norge enn noen andre.

Om vi organiserer oss, stenger Europas grenser og hiver ut alle fremmedetniske som byr på problemer, er det ingen som kan stoppe oss så lenge vi har tilstrekkelig med styrke og motivering.

På den annen side, om rasefremmede muslimer får ta over Europa, er dette når alt kommer til alt vår feil, siden folket kunne la det skje uten å heve en finger.

Lenke til kommentar

Så germanere kjemper for sitt eget land ved å slippe inn store mengder rasefremmede? Interessant.

Heller motsatt, utlendingene kjemper for tyskland ved masseinnvandring.

Nei, de kjemper for Eurabia. :roll: Tyskland = det tyske folk.

En statsdannelse i seg selv er da ingenting å kjempe for!

Det eneste som spiller en rolle er hvilket folk som fyller nasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...