Stulle Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hallo Har kjøpt meg Galaxy S i9000, og har beskyttet skjermen med Zagg Invisibleshield. Kjøpte meg en stylus spesialberegnet for denne mobilen, http://www.mobilefun.co.uk/official-samsung-galaxy-s-i9000-stylus-black-p25829.htm, men denne virker ikke. Er dette pga. skjermbeskyttelsen? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 En stylus, av alle ting. Du kan godt fjerne beskyttelsen, gorillaglasset til Galaxy S er ripefritt. Så får du sjekket om stylusen din funker som den skal. Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Tja, jeg liker styluser. Dersom de ikke tiltaler deg behøver du ikke svare. Den virket for øvrig ikke uten skjermbeskyttelse heller. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) da har du helt sikkert stylus for trykksensitive skjermer. det du trenger er stylus for berøringsskjermer. kapasitiv skjerm var det vel det kalles. komplett har vel par stk til 150kr+. på ebay og internett/utlandet generelt får du slike til 3$ og oppover. edit: så på linken din nå rart at den ikke virker da. bruker du den rett vei da ? Endret 15. februar 2011 av tiboine Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Hehe, det er vel med spissen mot skjermen antar jeg. Kan ikke skjønne annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå