random_sauce Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Okey, så plutselig en dag etter jeg hadde kommet hjem fra en ferie så tok hun kontakt. Jeg tenkte ikke så mye over det der og da og dette er ganske lenge sida nå, men nå har vi akkurat begynt på konfirmasjonsundervisning. Plutselig i pausen kommer denne jenta sammen med annen jentevenn som også er venn med meg bort til meg og begynner å snakke. Jeg tenkte at det ikke lå noe særlig bak, men er det ikke litt rart at en jente jeg aldri har snakket med omtrent, tar ordet fremfor en venn jeg har kjent i over to år? Jeg tenkte kanskje at hun ble med bort fordi hun kjente meg og da ble det kanskje ikke så kleint med bare oss to som snakka siden vi aldri egentlig hadde snakka før. Selv klarte jeg ikke og finne på noe bra å snakke før jeg hadde tenkt en stund, for jeg tenkte på det jeg skriver akkurat der og da. Vi har fremmedspråk to ganger i uka i tillegg og det er de eneste gangene jeg ser hu, hun sitter rett foran meg og hun har begynt å snakke litt med meg om litt forskjellige ting noen minutter før vi får gå. Idag hadde jeg en fin liten samtale og hun ønsket meg t.o.m lykke til på en fremføring selvom vi aldri har snakket eller gjort noe? (kall meg bare optimist, for det er sannsynligvis av ren høfflighet hun gjorde det). Så, jeg tenkte kanskje vil bli mer kjent med meg eller i beste fall liker meg og det virka som hun hinta litt med disse "spontane samtalene". Nå prøver jeg å snakke mer med henne og gripe de få sjansene jeg har til å legge inn en mening eller morsom kommentar og vanligvis snur hu seg også kan vi godt prate litt til. Hun er en utrolig hyggelig og ålreit jente, hun er sporty og pen og jeg har vurdert litt nå å kanskje be henne ut. Hadde jeg snakket litt mer før Valentinsdagen kunne jeg ha gjort det da, men jeg følte ikke at jeg hadde snakket sååå mye. Er dette ren tilfeldighet og optimismen min om jenter som spiller meg et puss eller tror dere kanskje hun vil bli mer kjent meg og derfor kunne jeg kanskje be henne ut? BTW, 14 begge to. Også, ikke at jeg tror dette har noe å si, men jeg likte hun i 6. men selvfølgelig som en idiot prøvde jeg ikke bli kjent med henne. Nå hadde jeg gitt alt xD Alle svar takkes, så lenge det ikke er troll Endret 15. februar 2011 av random_sauce Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Gi henne ett hint. Ring henne og spørr om dere skal finne på noe. Ikke en date. Bare noe som venner ville ha gjort. Ikke gå for fort frem. Bli først og fremst GOD venn med henne. Deretter ville jeg ha bedt ho ut. Ikka start det som en date geller. Finn ut hva som er favorittfilmen hennes og be ho ut på kino og se den serien hun liker. Jeg vil satse på at det er Harry Potter. Den 13. Juli 2011 går den siste filmen. Det er verdt en forsøk. Du må da vente litt men hvis hun sier "ja" der så kan du gi full gass. Da kan du være sikker på at hun liker deg. Kjør deretter på etter et hennes tempo. Hun vil sikkert være nervøs de første gangene men gi ho slike "hint" som hun gir deg. Ønsk ho lykke til osv. Jeg er 16 år selv (gutt) og vet hva de fleste jentene teneker og vet hva de liker. Jeg har gitt mine 3 beste venner råd om hva de skal gjøre og de har det fantastisk no men kvar sin jente. Lykke til Lenke til kommentar
ochi9le Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Litt hårete å si at du leker Kristen Giftekniv med 3 forskjellige par Har isje helt troa på at du _alene_ er grunnen til at samtlige tre par har det fint. Men til tema: Det handler om å tørre. Dersom du mener du får indisier på at jenta vil bli bedre kjent med deg, og du også ønsker det, så handler det bare om å ha guts nok til å få jenta på gli. Mekk opp en kompisgjeng med en film en kveld for at ikke det skal bli så "date-aktig" første gangen dersom du ikke helt har guts nok til å spørre om dere skal finne på noe alene første gangen. Også en annen ting å vurdere; kanskje jenta snakker med deg fordi hun leker Kirsten Giftekniv for denne andre veninna du har kjent i to år? En ting å tenke litt på det... Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Nei nei nei. Jeg har ikke noe med at de har det fint. De selv er det som kan for det. Det jeg har hjulpe de med er å skaffe informasjon om jentene. Gi dem hint som dette, MEN det er DE som har skaffet damene. Jeg er mere en veileder eller hjelpesperson som du kan få hjelp hos. P.S. Jeg kjente de jentene de er i lag med ;P P.S. Jeg ahr altid vært god til å gjette Endret 16. februar 2011 av kentroan Lenke til kommentar
random_sauce Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Litt hårete å si at du leker Kristen Giftekniv med 3 forskjellige par Har isje helt troa på at du _alene_ er grunnen til at samtlige tre par har det fint. Men til tema: Det handler om å tørre. Dersom du mener du får indisier på at jenta vil bli bedre kjent med deg, og du også ønsker det, så handler det bare om å ha guts nok til å få jenta på gli. Mekk opp en kompisgjeng med en film en kveld for at ikke det skal bli så "date-aktig" første gangen dersom du ikke helt har guts nok til å spørre om dere skal finne på noe alene første gangen. Også en annen ting å vurdere; kanskje jenta snakker med deg fordi hun leker Kirsten Giftekniv for denne andre veninna du har kjent i to år? En ting å tenke litt på det... Det er no hun definitivt ikke gjør. Hun hadde ikke snakket med meg uten hun til stedet. Dessuten har jeg jo selvfølgelig prøvd meg på hu andre et par år tilbake xD MEN, jeg mente ikke akkurat å gå ut i den forstand. Når jeg tenker på date mener jeg bare å gjøre et eller annet. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg er 16 år selv (gutt) og vet hva de fleste jentene teneker og vet hva de liker. Haha, keep believing that. 4 Lenke til kommentar
random_sauce Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Problemet er bare det at jeg virkelig ikke vil inn i denne vennetingen med denne jenta. Det er ikke noe annet jeg egentlig forestiller meg med henne så jeg vil bare gi henne et tegn på at det er kjentskap jeg er ute etter, på den måten. Også, for 3. gang var jeg på konf undervisning og når vi var ferdig vinket venninnen min og en annen venn av henne i tillegg til hun som jeg interessert i. Vi bare småprata litt, men den jenta jeg har et øye til virka litt sjenert, så hun sa ikke så mye og gikk bort å så på noen plakater og reklamer på veggen. Det som var litt rart er at jeg har lagt merke til at hun allerede har sett på dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå