wacz Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 På Paypal sine sider står det: "Bruk PayPals kundereferanse/-ID nøyaktig slik den vises nedenfor, og angi den i betalingsbeskrivelsesfeltet ved overføring av penger fra banken din til PayPal." Jeg har nettbank i Postbanken. Når jeg legger penger inn på Paypal-kontoen: Skal jeg skrive Overførings-IDen der hvor det står "melding til motaker", eller et annet sted. I så fall hvor? -Takk! Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Skal jeg skrive Overførings-IDen der hvor det står "melding til motaker"... Ja. Lenke til kommentar
wacz Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Ok. Sender litt småpenger for å se om de kommer fram! Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 jeg skjønner ikke helt det her! Er det slik at overførings ID liksom er kontonummeret? For en stund tilbake betalte jeg 1kr til paypal bare for å sjekke om det funka. Det gjorde det. Nå skal jeg overføre penger på nytt, men nå er det et annet kontonummer. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hva har skjedd? Ingenting har skjedd, det er helt normalt. Du får (som oftest) forskjellig KID-nummer på hver regning du betaler (selv om mottakeren er den samme) også, og PayPal's "overførings-ID" fungerer på samme måte. 1 Lenke til kommentar
wacz Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg sendte i går 250 kroner til det samme kontonummeret som alltid. Overførings-ID skriver jeg i feltet "Melding til mottaker" i nettbanken. Det funker utmerket! Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg sendte i går 250 kroner til det samme kontonummeret som alltid. Overførings-ID skriver jeg i feltet "Melding til mottaker" i nettbanken. Det funker utmerket! Fungerte utmerket for meg også! Da bli're rubiks kube på meg da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Hei, kjempe gammel BUMP. Jeg overførte nå nettopp 300 KR til Paypal, men jeg brukte ikke KID, men heller "Melding til mottaker", har dette noe å si? Fant svaret et annet sted. Endret 4. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå