abene Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Selvkrypterende harddisker er blitt populære blant bedrifter. Les mer Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Trodde det var bilde av et velv hvor seagate teknologien var inni ellns Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Så man mister alle data på disken om man tar den ut av maskinen? Det hlres rimelig upraktisk ut ved hvedkort-feil o.l. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg vil heller ha en SED TV. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Så man mister alle data på disken om man tar den ut av maskinen? Det hlres rimelig upraktisk ut ved hvedkort-feil o.l. Hvordan kom du frem til det? Lenke til kommentar
Terje_ Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Seagate sine sider. Hvor? Har selv en Dell med en Seagate disk hvor jeg har aktivert den innebygde FDE-funksjonen. Dermed blir jeg avkrevd for passord før jeg kan aksessere disken. Hadde i grunn trodd at dette passordet ville være nok dersom jeg av en eller annen grunn måtte flytte disken over i en ny PC? Er vel uansett uproblematisk, hvis man er redd for å miste data ved hardware-failure har man selvsagt sørget for å ha backup (gjerne kryptert) på en annen maskin/disk også... Terje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå