lisA- Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Pleier å kjøpe kyllingnudler fra Yumyum på Rema på Torget i Trondheim, men sist jeg var der, så sa de at nudlene var ute av produksjon, og at de ikke fikk inn mer. Er jeg heldig, så er det fortsatt noen butikker som ikke er utsolgt. Noen som har sett nudlene i Trondheim i det siste? nudlene finnes jo fortsatt på yumyumfoods.com, så jeg skjønner ikke dette helt. Endret 15. februar 2011 av lisA- Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Håper ikke, de er de beste Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Heh, bra jeg har hamstret inn da. Har tidligere kjøpt på Rema i Elgesetergate (rett nedenfor IT-bygget på NTNU Gløshaugen). Aner ikke om de fortsatt har. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Kjøpte de på Prix Saupstad i går, så de finnes nok fremdeles ja Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Ville overrasket meg om de sluttet å produsere den med kyllingsmak. Det er, ettersom jeg har forstått, den mest populære smaken. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Rema fører fortsatt denne varen. Ihvertfall på Østlandet. Samme leverandør som leverer varer til Trondheim også, så dette synes jeg var rart. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Kjøpte litt forskjellige Yumyum-pakker på den lokale Invandrersjappa i Oslo, og da bl.a. kylling. Så folka på Rema 1000 har gitt deg feil informasjon, trådstarter Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Man får kjøpt den her også. Uansett så er disse bedre Lenke til kommentar
SteamWaves Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Man får kjøpt den her også. Uansett så er disse bedre Så sant, så sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå