Toalettet Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hey:) jeg lurer på hvor kan man kjøpe modda kontroll til xbox som man kan bruke til mw2? Trenger en legit side. Setter pris på omtale og erfaringer:) W2hb:) Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hey:) jeg lurer på hvor kan man kjøpe modda kontroll til xbox som man kan bruke til mw2? Trenger en legit side. Setter pris på omtale og erfaringer:) W2hb:) Ikke gjør det er du grei, du ødelegger for andre og du kommer også til å få en straff om du blir tatt. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hey:) jeg lurer på hvor kan man kjøpe modda kontroll til xbox som man kan bruke til mw2? Trenger en legit side. Setter pris på omtale og erfaringer:) W2hb:) Sånne som deg som ødelegger multiplayeren til diverse FPS. Tren opp din egen 'trigger'-finger selv kanskje? Lenke til kommentar
bas Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 På stedet i linken under kan du sikkert få kjøpt slikt http://cgi.ebay.com/XBOX-360-RAPID-FIRE-MODDED-CONTROLLER-MW2-BLACK-OPS-/270668170240?pt=Video_Games_Accessories&hash=item3f05148400 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 jeg har en slik. send meg en pm hvis du vil ha den. den er svart og ubrukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå