Benbjo Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 De tre på topp hos Barcelona bytter så mye i posisjoner mellom seg, at det sikkert blir Messi vs litt av hvert idag. Gleder meg til kamp. Håper på artig angrepsfotball.(Sorry Limbeck) Messi sin høyrefot er så som så. Missforstå meg rett, men han er langt svakere med høyre enn med venstre. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Regner med at Barcelona slakte Arsenal, men skal ikke se helt bort ifra at Arsenal overrasker stort i den kampen her. Gleder meg! 1 Lenke til kommentar
T.A Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 ^ + 1, haha! Håper Arsenal overbeviser idag. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Villa - Messi - Pedro Det er i utgangspunktet slik Barca spiller. Men de skifter posisjoner hele tiden, så noe fast system er det vel ikke. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Regner med at Barcelona slakte Arsenal, men skal ikke se helt bort ifra at Arsenal overrasker stort i den kampen her. Gleder meg! Blir ikke slakt på Emirates. Worst case scenario er å tape med 2 mål. På Camp Nou derimot blir det slakt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 ikke slakt på Emirates. Seriøst, det kler deg ikke å være så optimistisk. Du har vel ikke glemt Newcastle-kampen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Å ORGASME! Sjekk det laget da Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) ikke slakt på Emirates. Seriøst, det kler deg ikke å være så optimistisk. Du har vel ikke glemt Newcastle-kampen? Kan ikke huske noen kamp mot Newcastle der det ble slakt? 0-1 og 4-4? Eneste grunnen til at NC klarte å score 4 i andre omgang er fordi Arsenal har en utrolig evne til å kollapse totalt når man leder komfortabelt. Leder vi plutselig 3-0 kan du vedde på at det blir spennende til dommeren blåser. Antagelig ender det da 3-3. Rune Skarsfjord:I utgangspunktet har ikke Arsenal en sjanse, men alle kampene lever sitt eget liv. Ikke bare meg som er skeptisk ^^ Endret 16. februar 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 ikke slakt på Emirates. Seriøst, det kler deg ikke å være så optimistisk. Du har vel ikke glemt Newcastle-kampen? Kan ikke huske noen kamp mot Newcastle der det ble slakt? 0-1 og 4-4? Tenkte mer på at du hadde tippet en overbevisende seier til Arsenal før Castle-kampen. Her sier du at det ikke blir slakt, jeg frykter det verste. Har lotto blitt flyttet til Viasat nå? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) ikke slakt på Emirates. Seriøst, det kler deg ikke å være så optimistisk. Du har vel ikke glemt Newcastle-kampen? Kan ikke huske noen kamp mot Newcastle der det ble slakt? 0-1 og 4-4? Tenkte mer på at du hadde tippet en overbevisende seier til Arsenal før Castle-kampen. Her sier du at det ikke blir slakt, jeg frykter det verste. Har lotto blitt flyttet til Viasat nå? Hehe, det så jo lenge bra ut ^^ Meeeeh, blir stream på meg. Dama synes Gossip Girl er viktigere >_> Hmm, dama på dansk tv påstår at Cesc har hyret sin egen fitness coach. Interessant Endret 16. februar 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 ikke slakt på Emirates. Seriøst, det kler deg ikke å være så optimistisk. Du har vel ikke glemt Newcastle-kampen? Kan ikke huske noen kamp mot Newcastle der det ble slakt? 0-1 og 4-4? Tenkte mer på at du hadde tippet en overbevisende seier til Arsenal før Castle-kampen. Her sier du at det ikke blir slakt, jeg frykter det verste. Har lotto blitt flyttet til Viasat nå? Hehe, det så jo lenge bra ut ^^ Meeeeh, blir stream på meg. Dama synes Gossip Girl er viktigere >_> Det finner du deg vel faen ikke i 5 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Lykke til til Arsenal-gjengen. Heier egentlig på dere, alltid stas å å se Barcelona-fanatikerne få seg en på truten. Dessuten er Arsenal en mindre trussel i evt. senere kamper, samt at jo flere kamper Arsenal må spille, jo hardere slitasje blir det på troppen: Gull verdt for United når PL skal avgjøres! Endret 16. februar 2011 av The Hoff 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Meeeeh, blir stream på meg. Dama synes Gossip Girl er viktigere >_> Haha, wtf. 3 Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Regner med at du viser hvem som har buksene i huset og skrur på Viasat 4. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Meeeeh, blir stream på meg. Dama synes Gossip Girl er viktigere >_> Haha, wtf. Haha! Da må du vise hvem som er mannen i huset ogkaste henne ut til kampen er ferdig! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Å ORGASME! Sjekk det laget da Litt synd at Sagna er byttet ut med Eboue. Ellers perfekt lag. Eboue er ikke like god defensivt som Sagna, og han er ofte litt ego. Jeg er utrolig spent, vi er definitivt et lag som kan slå Barcelona. Håper vi rundspiller de, både for Barca wannabefans og for Cesc. Dataen kvelda for noen timer siden også, så jeg slipper å få med meg facebook i hvert fall. Come on gunners! Get in! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Orker ikke lage bråk når jeg kan se på dansk tv. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Meeeeh, blir stream på meg. Dama synes Gossip Girl er viktiere >_> Det håper jeg virkelig ikke du finner deg i. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hva er greia med at Fjørtoft bare blir dummere og dummere for hver dag som går? Slutter aldri å imponere. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg holder ikke akkurat med noen av lagene, men jeg har da tegnet en tegning som kanskje viser hvilket lag jeg har tro på..: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå