Gå til innhold

CL: 16.02.2011 Arsenal v Barcelona, Ashburton Grove


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønte at det var tull når jeg leste dette:

The club are also launching a dedicated Ebay site where fans will be able to bid for Barca items and know the money will go direct to CESCATHON™©. Items on offer will include signed shirts, memorabilia, Javier Mascherano, and tickets to watch games at the Nou Camp.

 

 

Så man kan by på Javier Mascherano? Saklig.

Lenke til kommentar

"In what appears to be a desperate twist, Carlos Puyol promised to shave off his locks and have the refrain tattooed in Catalan across his scalp if somebody pledges more than Ignacio the fisherman. Unconfirmed news suggested that the whole of Spain clubbed together to raise the entire £30m should David Villa shave off that tuft of fur underneath his bottom lip, but he refused."

 

Haha. Kameraten min skal få høre det når han kommer over for å se kampen. Tenk å stole på Daily Mirror :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og helt utrolig at man glemmer hvor ræva Rooney har vært i år bare fordi han scorer et fantastisk mål mot City.

Jeg hadde tenkt å svare deg på en liknende post i går, men gadd ikke. Skal heller ikke lage noen stor diskusjon utav dette i denne tråden. Men for faen. Rooney har ikke vært ræva i år, til tross for at det ikke har blitt så mange mål. Han er på 9.plass på målpoeng-tabellen i Premier League, med kun 17 kamper (+2 som innbytter). Langt ifra fjorårsformen, men fortsatt ikke ræva. Du sammenliknet han i går med Zlatan, men Rooney gjør så ufattelig mye mer på banen enn å score mål. Mye, mye mer enn hva svensken gjør.

 

Men for å snakke om kampen; håper så inderlig dere vinner denne. Har altfor mange Barca-supportere på facebook som titter fram noen få ganger i året. Det er som regel de gangene Barcelona vinner El-Clasico, eller de gangene de slår engelske lag i CL.

 

Tror også Arsenal er ekstremt revansjesugne foran disse oppgjørene etter maltrakteringen i fjor. Fabregas står fram i kveld.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Greier ikke sitte stille nå. Har så jævlig lyst og knuse dette laget! Vi stiller med et langt bedre lag i kveld, en det vi gjorde i begge kampene i fjor. Driter egentlig i hvordan vi vinner, bare vi vinner. Tenk på hvor mye selvtillit det ville gitt gutta. Slått laget som av mange, blir sett på som verdens beste fotball lag. Uansett så har jeg tro på seier i kveld.

 

Rvp x2

 

2-0

 

Trist at Sagna har karantene forresten. Eboue kommer til og slite.

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Og helt utrolig at man glemmer hvor ræva Rooney har vært i år bare fordi han scorer et fantastisk mål mot City.

Jeg hadde tenkt å svare deg på en liknende post i går, men gadd ikke. Skal heller ikke lage noen stor diskusjon utav dette i denne tråden. Men for faen. Rooney har ikke vært ræva i år, til tross for at det ikke har blitt så mange mål. Han er på 9.plass på målpoeng-tabellen i Premier League, med kun 17 kamper (+2 som innbytter).

 

Mange som mener at Arshavin har vært "ræva" i år. Men han har 5 mål og 11 assists. Rooney har manglet touch, så uinteressert ut i starten, og i det siste hatt annenhver kamp fra veldig god, til ræva.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...