Gå til innhold

CL: 16.02.2011 Arsenal v Barcelona, Ashburton Grove


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bergkamp står for tidenes Premier Leaguemål.

 

Og helt utrolig at man glemmer hvor ræva Rooney har vært i år bare fordi han scorer et fantastisk mål mot City.

Nå skal vi ikke ta den diskusjon her, men det du skriver er reinspikka piss. Jeg så Bergkamp målet live og ja, det er en klassisker, men langt i fra så godt som mange skal ha det til. Laurent Robert hadde et scorpionmål mot Fulham samme sesong som lett overgår hypen til Bergkamp, mens vi er inne på Newcastle.

 

Nei Rooney's er ikke tidenes mål, la oss nå bare glemme det og move on. Jeezez.

 

Lykke til i kveld gutta boys, jeg håper og tror at dere vinner :)

Endret av Goldwing
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bergkamp står for tidenes Premier Leaguemål.

 

Og helt utrolig at man glemmer hvor ræva Rooney har vært i år bare fordi han scorer et fantastisk mål mot City.

Nå skal vi ikke ta den diskusjon her, men det du skriver er reinspikka piss.

 

"Vi skal ikkje ta den diskusjonen, men du tek feil".

Don't shot the player, shot the game.

 

Oh wait..

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg ønsker arshavin eller walcott. På den ene siden er Arshavin mer ballsikker, sålenge han ikke strør rundt seg med feilpasninger. Han har evnen til å gå forbi folk - dessuten så har han en tendens til å spille bedre mot god motstand.

 

Walcott har en ganske dårlig touch. Og vil nok kun kunne skape en trussel i kontringsituasjoner. Det kan jo naturligvis være en nøkkel til suksess, men det forutsetter en noe mer defensiv tilnærming til kampen (a la inter), enn det Arsenal trolig kommer til å gå ut med.

Lenke til kommentar

Dette blir helt sykt. Tror faktisk at vi kan stikke av med en seier. Vi er i god form, og vi har lært av fjorårets kamper. Dessuten har flere spillere har tatt steget opp siden den gang. Skadesituasjonen ser også mye bedre ut. I fjor måtte både Arshavin og Gallas av med skade i det første oppgjøret, og i det andre måtte vi stille med dette laget:

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna - Thomas Vermaelen - Mikael Silvestre - Gaël Clichy

Samir Nasri - Denílson - Abou Diaby

Theo Walcott - Nicklas Bendtner - Tomas Rosicky

 

Ingen Cesc, ingen van Persie, ingen Arshavin, ingen Gallas, ingen Song, ingen ... dere ser poenget. På benken satt spillere som Craig Eastmond, Fran Merida og Armand Traore.

 

Theo Walcott spilte fletta av Maxwell i fjor, og det tror jeg han kommer til å gjøre i dag også. Van Persie er i toppform for oss, og har ni mål de siste fem ligakampene. Han er et langt bedre alternativ enn Bendtner, som startet begge kampene i fjor.

 

Barcelona har alt presset på seg, alle forventer at de skal vinne. Det kan også være en fordel for oss. Jeg tror som sagt at vi vinner i dag. Cesc scorer det avgjørende målet, og feirer med å spytte Xavi i trynet og kysse Arsenal-emblemet.

 

Nå skal jeg knuse Barca på FIFA.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...