Benbjo Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg har aldri hørt noen si/lest "Det er høy odds for at Barcelona vinner CL i år". Eller høy odds i den sammenhengen det er lav odds. Forøvrig så grugleder jeg meg til kampen i morgen. Tipper 1-0 RvP. Tror ikke det blir noe målkalas, iallefall ikke for Arsenal når man skal bomme på sjangser som selv bestemora mi hadde scoret på. Du har vel hørt det, men ikke tenkt noe særlig over det. Brukes en del i media blant annet. Et kjapt øgle søk viser at uttrykket er "under pari". Har alltid trodd det var "under par". Da lært ejeg noe nytt i dag. Hva betyr ordet "pari"? Gøggle gir ikke noe svar Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Det heter pari på norsk og par på engelsk. Ordet betyr gjennomsnittlig/det som kan forventes. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Et kjapt øgle søk viser at uttrykket er "under pari". Har alltid trodd det var "under par". Da lært ejeg noe nytt i dag. Hva betyr ordet "pari"? Gøggle gir ikke noe svar "Pari" er vel det samme som "par". Vet at under par er det beste når det kommer til golf, men man må se på definisjonen av "par" også. Par betyr i dette tilfellet gjennomsnitt, under gjennomsnitt vil da si "under par(i)". Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 mine innlegg ja! Gleder meg . Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Fail av meg med andre ord. Har alltid tatt det for golfbetydningen Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Hvor skal folka se kampen da? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg hadde egentlig tenkt til å dra på Andy's ved stortinget, men det ser ut som det utgår. Blir vel TVen i stua på meg. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Denne tikket nettopp inn på statusen til en bekjent av meg som er united-supporter: messi.. walcott.xavi... fabregas. Iniesta... Nasri. David villa.. VAN PERSIE!!! ...blir en gøyal kamp, med forhåpentligvis masseeeee mååål! Men spennende er det jo ikke, for vi vet jo at united vinner CL uansett? er bare spent på hva motstander som Wayne "årets mål" Rooney og co. skal knuuuuseee Etterfulgt av kommentarer fra fjortisjenter: barcaaaaaa<3 og håper Barca tar de..! Messi skal eie <3 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Håper du hadde baller nok til å skrive til fittene? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Går en god del rykter i pressen om at Nasri starter i dag. Hva syns vi om dette? Er litt risikabelt, og jeg håper at Wenger husker hva som skjedde med Cesc mot Braga. Endret 16. februar 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Risky, men vis han er fit må han bare starte. Vi trenger han. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Risky, men vis han er fit må han bare starte. Vi trenger han. Tja, vi vet jo ikke hvilken form han er i. Skal han i så fall spille i stedet for Walcott? Jeg ønsker meg nesten Bendtner i startoppstillingen i dag. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Han skal selvfølgelig spille for Arshavin på venstre siden. Messi og Alves vil bli langt mindre farlige med Nasri & Clichy enn Arshavin & Clichy. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Clichy og Messi.... Aiai... 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Tja, Clichy var helt rå mot Barca i fjor. http://www.youtube.com/watch?v=XXDR-5D3Afk Endret 16. februar 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Risky, men vis han er fit må han bare starte. Vi trenger han. Tja, vi vet jo ikke hvilken form han er i. Skal han i så fall spille i stedet for Walcott? Jeg ønsker meg nesten Bendtner i startoppstillingen i dag. Bendtner? Som joker kanskje, men jeg mistenker at Chamakh blir jokeren idag. Vi trenger et enormt bra kollektivt press idag, og der er Nasri det beste kortet vi kan spille. Presser så enormt mye bedre når vi stiller med Song - Wilshere - Cesc - Walcott - RvP - Nasri, de har en mye bedre forståelse innad enn både Shava og Bendtner har med resten. Er åpen for Walcott på venstre, for å forhindre Alves, Maxwell er jeg ikke like bekymret for. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 I kveld blir det Barca for alle pengene. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Forbanna skolenett. Dritt. Endret 16. februar 2011 av Big Tone Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Clichy var faktisk en av de beste mot Barca i fjor. Han var overalt. Er dog ikke sikker på at han kan levere som i fjor, men det er jo egentlig ikke noe som sier i mot. Vi vil uansett få se, for han er det eneste alternativet. Gibbs mangler vel endel på formen. Selv om Arshavin har vært noe bedre nå de siste kampene, så vil jeg heller se Nasri idag. Av samme grunn som nevnt over. Laget får et bedre defensivt press. Dessuten liker jeg samarbeidet mellom Nasri og RvP. Jeg tror egentlig ikke Chamakh får spille idag. Kanskje på grunn av hodestyrken, men det er i så fall eneste grunn. Endret 16. februar 2011 av -Lasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå