Gå til innhold

CL: 16.02.2011 Arsenal v Barcelona, Ashburton Grove


Xanman

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hørt noen si/lest "Det er høy odds for at Barcelona vinner CL i år". Eller høy odds i den sammenhengen det er lav odds.

 

Forøvrig så grugleder jeg meg til kampen i morgen. Tipper 1-0 RvP. Tror ikke det blir noe målkalas, iallefall ikke for Arsenal når man skal bomme på sjangser som selv bestemora mi hadde scoret på.

 

Du har vel hørt det, men ikke tenkt noe særlig over det. Brukes en del i media blant annet.

 

Et kjapt øgle søk viser at uttrykket er "under pari". Har alltid trodd det var "under par". Da lært ejeg noe nytt i dag. Hva betyr ordet "pari"? Gøggle gir ikke noe svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et kjapt øgle søk viser at uttrykket er "under pari". Har alltid trodd det var "under par". Da lært ejeg noe nytt i dag. Hva betyr ordet "pari"? Gøggle gir ikke noe svar

"Pari" er vel det samme som "par". Vet at under par er det beste når det kommer til golf, men man må se på definisjonen av "par" også. Par betyr i dette tilfellet gjennomsnitt, under gjennomsnitt vil da si "under par(i)". ;)

Lenke til kommentar

Denne tikket nettopp inn på statusen til en bekjent av meg som er united-supporter:

 

messi.. walcott.

xavi... fabregas.

Iniesta... Nasri.

David villa.. VAN PERSIE!!!

 

...blir en gøyal kamp, med forhåpentligvis masseeeee mååål!

Men spennende er det jo ikke, for vi vet jo at united vinner CL uansett? er bare spent på hva motstander som Wayne "årets mål" Rooney og co. skal knuuuuseee :)

 

Etterfulgt av kommentarer fra fjortisjenter:

barcaaaaaa<3

 

og

 

håper Barca tar de..! Messi skal eie <3
Lenke til kommentar

Risky, men vis han er fit må han bare starte. Vi trenger han.

 

Tja, vi vet jo ikke hvilken form han er i. Skal han i så fall spille i stedet for Walcott? Jeg ønsker meg nesten Bendtner i startoppstillingen i dag.

Bendtner? Som joker kanskje, men jeg mistenker at Chamakh blir jokeren idag. Vi trenger et enormt bra kollektivt press idag, og der er Nasri det beste kortet vi kan spille. Presser så enormt mye bedre når vi stiller med Song - Wilshere - Cesc - Walcott - RvP - Nasri, de har en mye bedre forståelse innad enn både Shava og Bendtner har med resten.

 

Er åpen for Walcott på venstre, for å forhindre Alves, Maxwell er jeg ikke like bekymret for.

Lenke til kommentar

Clichy var faktisk en av de beste mot Barca i fjor. Han var overalt. Er dog ikke sikker på at han kan levere som i fjor, men det er jo egentlig ikke noe som sier i mot. Vi vil uansett få se, for han er det eneste alternativet. Gibbs mangler vel endel på formen.

 

Selv om Arshavin har vært noe bedre nå de siste kampene, så vil jeg heller se Nasri idag. Av samme grunn som nevnt over. Laget får et bedre defensivt press. Dessuten liker jeg samarbeidet mellom Nasri og RvP. Jeg tror egentlig ikke Chamakh får spille idag. Kanskje på grunn av hodestyrken, men det er i så fall eneste grunn.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...