Gå til innhold

CL: 16.02.2011 Arsenal v Barcelona, Ashburton Grove


Xanman

Anbefalte innlegg

Tror egentlig dere United fans, og andre supportere nå opplever hvordan det er for de som har holdt med andre lag i andre ligaer. Dere får ikke like mye oppmerksomhet og blir ikke hyllet i like stor grad som før. For 5-10 år siden var det ikke annet enn England, United, Liverpool i avisene, og det er fortsatt en enorm større andel fra øya enn det er fra Spania, Italia, Frankrike eller Tyskland.

 

Hva med å bare drite i det istedenfor å slenge dritt konstant om hvor mye dere hater Barcelona, hvor mye bedre PL er enn La Liga/Serie A, hvor oppskrytt Barca er osv. Vi skjønner at dere misliker det/dem.

 

Skal vise like stor forståelse så Liverpool fans vist meg

 

Dagbladet med sure oppstøt: http://www.dagbladet.no/2011/02/17/sport/champions_league/fotball/arsenal/barcelona/15468651/

 

Hvorfor er dette en sak? Feilaktige offsideavgjørelser skjer relativt ofte

 

Fordi akersgata elsker å runke etter Barca. Flaueste var da Aslan i VG hevdet at Barca var tidenes beste lag, da gikk dråpen for meg. Skal visst ikke så mye til for å bli sportsjournalist nå til dags..

 

Eller da Truls Dæhlie (Som er en ok fyr egentlig) hevdet at foreldre skulle kjøpe Barca-drakter til barna sine etter 09-finalen. En finale som var dårlig i alle faser av spillet, og ingen av lagene imponerte i det hele tatt.

 

Flaut er ordet.

 

Barca er ikke i nærheten av å være tidenes beste lag

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal vise like stor forståelse så Liverpool fans vist meg

 

Så det er "jeg mobber dere, fordi noen mobbet meg" kulturen? Og det er kulere og mer givende å slenge dritt om andre lag enn å konsentrere seg om sitt eget lag? Godt mulig det er slik flesteparten ønsker det, men ser virkelig ikke hvorfor man skal ha et så stort hat som enkelte her inne har til Barcalona, spansk fotball osv.

 

Men er vel fordi dere føler dere truet og er redd for å ikke være størst lengre.

Lenke til kommentar

Skal vise like stor forståelse så Liverpool fans vist meg

 

Så det er "jeg mobber dere, fordi noen mobbet meg" kulturen? Og det er kulere og mer givende å slenge dritt om andre lag enn å konsentrere seg om sitt eget lag? Godt mulig det er slik flesteparten ønsker det, men ser virkelig ikke hvorfor man skal ha et så stort hat som enkelte her inne har til Barcalona, spansk fotball osv.

 

Men er vel fordi dere føler dere truet og er redd for å ikke være størst lengre.

 

Spansk fotball har jeg ikke noe spesielt forhold til.

 

Men jeg ser egentlig på kritikk som et bevis på hvor godt et lag er jeg. Sånn sett er det jo posetivt.

 

Og ja. Jeg er ikke stor nok til å klare å la være å ta igjen

Lenke til kommentar

Barca er ikke i nærheten av å være tidenes beste lag

 

Jeg vet jeg ikke bør la meg provosere av slike tåpelige utsagn, men å si at Barca ikke er i nærheten av å være tidenes beste lag blir for dumt. For det første blir det umulig å sammenligne gamle storheter med moderne fotball. I 2009 vant de mer eller mindre alt de stilte opp i og har vært bunnsolide i serien. Barca har siden 2005 hevdet seg helt i topppen i alle turneringer og ser ut for å vokse for vært år. Ikke nok med de imponerne merittene de har i trofé-skapet vant de mer eller mindre EM og VERDENSMESTERSKAPET I FOTBALL.

 

Barca er antakelig ikke tidenes lag, kanskje ikke topp 10, umulig å si. Det vi kan si for sikkert er at de er store i vår tid og vil bli husket. Jeg vil til og med strekke med så langt å si at de er per dags dato, det beste laget Jorden har å by på, men dette kan snu på et par år. Det er opp til dem hvor store de har tenkt å bli.

 

Heia Arsenal, i England og Premier League hater jeg Arsenal, men i Europa håper jeg de og resten av de engelske lagene gjør det bra, og har ingenting i mot en finale mellom 6 løver. (Med unntak av ManU og Limbeck).

 

Nå vet jeg ikke om du tullet, eller ville bare provosere, men hvis du skal komme opp med slike sure oppgulp kan du ikke i det minste si hvem du mener er tidenes lag?

Lenke til kommentar

Dagbladet med sure oppstøt: http://www.dagbladet.no/2011/02/17/sport/champions_league/fotball/arsenal/barcelona/15468651/

 

Hvorfor er dette en sak? Feilaktige offsideavgjørelser skjer relativt ofte

 

Fann ei forklaring om kvifor det var offside på ei anna side:

"He's only not offside if the Barca player Pedro plays it to him instead of shooting for goal because Pedro wasn't previously in an offside position and LM would've been behind the ball when it was played. Once he shoots for goal and it makes contact with the keeper and rebounds then the situation is defined under Law 11 definition 10 as "The shot by a team-mate (A) rebounds from the goalkeeper to (B) who is penalised for playing the ball having previously been in an offside position." In short he can't have been behind the ball when it was played in that circumstance and becomes offside as soon as the shot on goal is made."

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar

Barca er ikke i nærheten av å være tidenes beste lag

 

Jeg vet jeg ikke bør la meg provosere av slike tåpelige utsagn, men å si at Barca ikke er i nærheten av å være tidenes beste lag blir for dumt. For det første blir det umulig å sammenligne gamle storheter med moderne fotball. I 2009 vant de mer eller mindre alt de stilte opp i og har vært bunnsolide i serien. Barca har siden 2005 hevdet seg helt i topppen i alle turneringer og ser ut for å vokse for vært år. Ikke nok med de imponerne merittene de har i trofé-skapet vant de mer eller mindre EM og VERDENSMESTERSKAPET I FOTBALL.

 

Barca er antakelig ikke tidenes lag, kanskje ikke topp 10, umulig å si. Det vi kan si for sikkert er at de er store i vår tid og vil bli husket. Jeg vil til og med strekke med så langt å si at de er per dags dato, det beste laget Jorden har å by på, men dette kan snu på et par år. Det er opp til dem hvor store de har tenkt å bli.

 

Heia Arsenal, i England og Premier League hater jeg Arsenal, men i Europa håper jeg de og resten av de engelske lagene gjør det bra, og har ingenting i mot en finale mellom 6 løver. (Med unntak av ManU og Limbeck).

 

Nå vet jeg ikke om du tullet, eller ville bare provosere, men hvis du skal komme opp med slike sure oppgulp kan du ikke i det minste si hvem du mener er tidenes lag?

 

Det blir for dumt å si at Barcelona vant EM og VM.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alltid flott når man tar med abselutt alle situasjoner som spilleren var involvert i. Da er det garantert at det som er i videoen er sant.....

 

For at de videoene skal være riktig må du da ta med alle situasjoner spilleren var involvert i. Og ikke bare de han gjorde det bra i.

 

Usikker på hva du egentlig mener om videoen, om du synes det bare var skryting eller ei. Men jeg så flere situasjoner som ikke var "skryte-verdig" materiale. Men det er godt med videoer som ikke bare tar med mål og assist men viser spilleren for det han er, en midtbanespiller.

Lenke til kommentar

Barca er ikke i nærheten av å være tidenes beste lag

 

Jeg vet jeg ikke bør la meg provosere av slike tåpelige utsagn, men å si at Barca ikke er i nærheten av å være tidenes beste lag blir for dumt. For det første blir det umulig å sammenligne gamle storheter med moderne fotball. I 2009 vant de mer eller mindre alt de stilte opp i og har vært bunnsolide i serien. Barca har siden 2005 hevdet seg helt i topppen i alle turneringer og ser ut for å vokse for vært år. Ikke nok med de imponerne merittene de har i trofé-skapet vant de mer eller mindre EM og VERDENSMESTERSKAPET I FOTBALL.

 

Barca er antakelig ikke tidenes lag, kanskje ikke topp 10, umulig å si. Det vi kan si for sikkert er at de er store i vår tid og vil bli husket. Jeg vil til og med strekke med så langt å si at de er per dags dato, det beste laget Jorden har å by på, men dette kan snu på et par år. Det er opp til dem hvor store de har tenkt å bli.

 

Heia Arsenal, i England og Premier League hater jeg Arsenal, men i Europa håper jeg de og resten av de engelske lagene gjør det bra, og har ingenting i mot en finale mellom 6 løver. (Med unntak av ManU og Limbeck).

 

Nå vet jeg ikke om du tullet, eller ville bare provosere, men hvis du skal komme opp med slike sure oppgulp kan du ikke i det minste si hvem du mener er tidenes lag?

 

Vel. Du sier det mye selv. Det er et veldig komplisert spørsmål siden det i de fleste tilfeller er umulig å sammenligne lag.

 

EM og VM er bare noen cuper. Hvem som vinner handler stort sett om hvem som har dagen eller ikke blir dømt bort av dommerene osv.

 

Hva du vil si om dem er din subjektive mening og du kan få mene hva du vil du. Jeg ser ikke noe mere spesielt med Barca pr. i dag enn storlagene fra de andre ligaene eller Real Madrid.

Lenke til kommentar

Alltid flott når man tar med abselutt alle situasjoner som spilleren var involvert i. Da er det garantert at det som er i videoen er sant.....

 

For at de videoene skal være riktig må du da ta med alle situasjoner spilleren var involvert i. Og ikke bare de han gjorde det bra i.

Hvorfor ikke bare løage en film der vi ser alt spilleren gjør i 90 minutt + overtime. Det er først da ,an får et skikkelig bilde av hvordan han presterte i kampen. :roll:

 

Igår så vi hva Kos er kapabell til, Le Prof har skryt fyren opp i skyene siden dagen han signerte, og selv om han har prestert veldig bra etter han fikk DJ på siden av seg så var det først igår vi så hva han virkelig kan.

Kredz.

Lenke til kommentar

Usikker på hva du egentlig mener om videoen, om du synes det bare var skryting eller ei. Men jeg så flere situasjoner som ikke var "skryte-verdig" materiale. Men det er godt med videoer som ikke bare tar med mål og assist men viser spilleren for det han er, en midtbanespiller.

 

Selfølgelig bedre å ta med slik enn bare mål/assist, men synes filmen om Koscielny var misvisende, tok ikke med de gangene han har problemer. Men han spilte bra, er ikke det.

 

Legg litt av skylda på negativiten på et historieprosjekt som var gørr kjedelig også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...