Gå til innhold

CL: 16.02.2011 Arsenal v Barcelona, Ashburton Grove


Xanman

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Ironisk nok er det en Manchester United supporter, som beskriver stemninga på Emirates

"Ironisk nok er det en Manchester United supporter som beskriver stemninga på Emirates" lyder bedre.

 

Og ja, jeg falt ned på ditt nivå med overlegg. Så du selv kan se hvor irriterende med det er med bitre, politisk korrekte og kverulerende brukere som aldri evner å plukke opp hovedlinjene i en diskusjon.

 

Takk for i dag.

 

PLIS, ta den dritten i RedCafè heller, dette er en kamptråd.

 

 

Når det er sagt så syns jeg stemningen på Emirates var ganske god i går. Sanghefte er dog ikke noe og skryte av, men det er da en annen ting.

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ironisk nok er det en Manchester United supporter, som beskriver stemninga på Emirates

"Ironisk nok er det en Manchester United supporter som beskriver stemninga på Emirates" lyder bedre.

 

Og ja, jeg falt ned på ditt nivå med overlegg. Så du selv kan se hvor irriterende med det er med bitre, politisk korrekte og kverulerende brukere som aldri evner å plukke opp hovedlinjene i en diskusjon.

 

leedsfans5ly0.jpg

 

Takk for i dag.

Du får selv lese kommaregelen for leddsetninger. Den diskusjonen tar jeg ikke her. Du får selv tolke hva som er meninga med diskusjon.no

 

Med å legge ut tegneserien og kommenterte steminga, la du det fint opp til det selv. Du skjønte tydeligvis ikke hva meninga med innlegget var. Hva er poenget med bildet?

Lenke til kommentar

Forresten så må det nevnes at stemninga på Emirates i går var flau. Arsenal har faktisk et tynnere sanghefte enn Chelsea. Hørte 2 chants på 90+min, samt "we got cech fabregas".

 

Stemninga i går var fantastisk. Har sett kampen om igjen, og dette var ein av dei få gongane då publikum aldri gav opp, noko spelarane og Wenger også la merke til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Haha, nei. ".. the world has ever seen" og Arrrsseeeennaaall er alt dere synger. Var stille som i grava før 1-1 målet til Persie også, noe flere enn meg har reagert på. Leser det samme på div engelske fanforum (nei, ikke bare Utd relaterte) og selv Arsenal fansen på disse sidene samtykker i at det er for dårlig variasjon i sangheftet. Har nok mest med at Arsenal er en klassisk London klubb (jamfør særegenhet i kultursammenheng) å gjøre dog.

 

 

Du er spot on her Gold.

 

European nights i midtuka, mot et storlag i februar = Bør være en garanti for en fantastisk stemning. Stretford End i storkampene om kvelden er magisk f.eks, det samme er the Kop. Mot Milan i fjor så sang de så høyt at en skulle tro hele stadion ristet.

 

Arsenal-supporterne var tamme frem til VP sin kasse, etter det var de veldig veldig bra.

 

Men som du sier; London-klubber har som regel ikke den samme særegenheten som United eller Liverpool. Eneste London-klubben som imponerer meg supportermessig er Spurs.

Lenke til kommentar

Halve laget Guardiola plukker ut, er spillere han selv har hjlpet stort gjennom Barcelona B. Han passer perfekt hos Barcelona og er en gentleman også, selv om han ikke har vært det helt store på overgangsmarkedet.

 

Hører/leser stadig dårlige ting om Arsenals fans fra engelskmenn, ikke nødvendigvis på stemningen da. Barcelonas fans, da hvertfall på Nou Camp er bånn, så i så måte er det ikke rart om det ikke var bra stemning. Tenkte ikke på det under kampen.

Lenke til kommentar

Tror ikke det var offside på rebouncen heller. Barcelona har hvertfall fått tilbake igjen, og mer til, etter at Inter fikk et offsidemål sist sesong, og Barcelona ble snytt for 2-0 på Nou Camp.

 

Men nå har ikke akkurat Arsenal vært så fantastisk heldige med dommeravgjørelser i det siste heller da.

Lenke til kommentar

Dagbladet med sure oppstøt: http://www.dagbladet.no/2011/02/17/sport/champions_league/fotball/arsenal/barcelona/15468651/

 

Hvorfor er dette en sak? Feilaktige offsideavgjørelser skjer relativt ofte

 

Fordi akersgata elsker å runke etter Barca. Flaueste var da Aslan i VG hevdet at Barca var tidenes beste lag, da gikk dråpen for meg. Skal visst ikke så mye til for å bli sportsjournalist nå til dags..

 

Eller da Truls Dæhlie (Som er en ok fyr egentlig) hevdet at foreldre skulle kjøpe Barca-drakter til barna sine etter 09-finalen. En finale som var dårlig i alle faser av spillet, og ingen av lagene imponerte i det hele tatt.

 

Flaut er ordet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tror egentlig dere United fans, og andre supportere nå opplever hvordan det er for de som har holdt med andre lag i andre ligaer. Dere får ikke like mye oppmerksomhet og blir ikke hyllet i like stor grad som før. For 5-10 år siden var det ikke annet enn England, United, Liverpool i avisene, og det er fortsatt en enorm større andel fra øya enn det er fra Spania, Italia, Frankrike eller Tyskland.

 

Hva med å bare drite i det istedenfor å slenge dritt konstant om hvor mye dere hater Barcelona, hvor mye bedre PL er enn La Liga/Serie A, hvor oppskrytt Barca er osv. Vi skjønner at dere misliker det/dem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...