Gå til innhold

CL: 16.02.2011 Arsenal v Barcelona, Ashburton Grove

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er alltid et lag som blir singlet ut, skrytt opp og hypet opp. Nå som Barcelona har vært "allment godtatt" å være verdens beste lag de siste par årene, er det disse som blir det. Om Barcelona begynner å svikte, kommer nok dette til å endre seg igjen også.

Man Utd var omtrent like ille, men det varte også en del lenger enn det det har gjort med Barcelona nå.

Lenke til kommentar

Håper forsåvidt at Spurs tar plassen forran Chelsea, da jeg ikke unner Chelsea en jævla dritt. Sånn sett så hadde det perfekte vært at både Tottenham, Chelsea og City kommer ut av form og Sunderland og Liverpool stjeler plassene forran dem, men det er så urealistisk at jeg er villig til å satse begge ballene på at det ikke skjer.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Håper forsåvidt at Spurs tar plassen forran Chelsea, da jeg ikke unner Chelsea en jævla dritt. Sånn sett så hadde det perfekte vært at både Tottenham, Chelsea og City kommer ut av form og Sunderland og Liverpool stjeler plassene forran dem, men det er så urealistisk at jeg er villig til å satse begge ballene på at det ikke skjer.

Hehe. Relativt lav (høy?) odds for det.

Lenke til kommentar

Litt off-topic men jeg blir alltid forvirret over uttrykket "høy odds". Folk sier jo "Det er høy odds for at Barcelona vinner CL i år" i det mening at høy odds = stor sjanse.

Det samme gjelder "Han var under par i dag". Under par er jo en god ting, mens uttrykket er negativt ladet :p

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hørt noen si/lest "Det er høy odds for at Barcelona vinner CL i år". Eller høy odds i den sammenhengen det er lav odds.

Forøvrig så grugleder jeg meg til kampen i morgen. Tipper 1-0 RvP. Tror ikke det blir noe målkalas, iallefall ikke for Arsenal når man skal bomme på sjangser som selv bestemora mi hadde scoret på.

Endret av jdmik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...