Jotun Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Eneste ulempen med at Arsenal skulle finne på å knuse Barca er at da vil ikke en eneste arsenal supporter tro noe annet enn at Arsenal klart er verdens desidert beste fotballag. Men heia Arsenal for all del! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hvilke Arsenal-supportere mener du kommer til å tro det? Absolute non-sense. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Han har blandet dere med Liverpool-gjengen. 4 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Evt sett de 10 millionene med shitkids(riktig bruk av ordet Niko) som plutselig "elsker" Arsenal om vi slår Barca. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Er alltid et lag som blir singlet ut, skrytt opp og hypet opp. Nå som Barcelona har vært "allment godtatt" å være verdens beste lag de siste par årene, er det disse som blir det. Om Barcelona begynner å svikte, kommer nok dette til å endre seg igjen også. Man Utd var omtrent like ille, men det varte også en del lenger enn det det har gjort med Barcelona nå. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 2-2, Rvp x2 og Villa, Messi. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 2-4 Rvp, Arshavin og 4x av Messi. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Tottenham vant borte mot Milan. Flaut at Tottenham kommer lenger enn oss i CL i år. Fansen kommer til å godte seg godt 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Gjør meg ingenting. De kan godte seg med Europa Liga til neste år. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Gjør meg ingenting. De kan godte seg med Europa Liga til neste år. Javel? Det er ganske store sjanser for at Spurs klarer 4.plassen i år. 2 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Håper forsåvidt at Spurs tar plassen forran Chelsea, da jeg ikke unner Chelsea en jævla dritt. Sånn sett så hadde det perfekte vært at både Tottenham, Chelsea og City kommer ut av form og Sunderland og Liverpool stjeler plassene forran dem, men det er så urealistisk at jeg er villig til å satse begge ballene på at det ikke skjer. 3 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Med tanke på troppen til Chelsea tror jeg de tar 4. plassen ganske greit. Håper at Spurs tar den da. Endret 15. februar 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Håper forsåvidt at Spurs tar plassen forran Chelsea, da jeg ikke unner Chelsea en jævla dritt. Sånn sett så hadde det perfekte vært at både Tottenham, Chelsea og City kommer ut av form og Sunderland og Liverpool stjeler plassene forran dem, men det er så urealistisk at jeg er villig til å satse begge ballene på at det ikke skjer. Hehe. Relativt lav (høy?) odds for det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Litt off-topic men jeg blir alltid forvirret over uttrykket "høy odds". Folk sier jo "Det er høy odds for at Barcelona vinner CL i år" i det mening at høy odds = stor sjanse. Det samme gjelder "Han var under par i dag". Under par er jo en god ting, mens uttrykket er negativt ladet Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Har jeg aldri tenkt over, men du har et poeng der. Sier forøvrig omtrent alltid lav odds når jeg mener det er lav odds. Kanskje det er jeg som er rar der. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jau, lav odds er jo høy sjanse og ikke lite sannsynlig. Derav høy i parentes. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Sies vel "under pari", og ikke "under par". Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Jeg har aldri hørt noen si/lest "Det er høy odds for at Barcelona vinner CL i år". Eller høy odds i den sammenhengen det er lav odds. Forøvrig så grugleder jeg meg til kampen i morgen. Tipper 1-0 RvP. Tror ikke det blir noe målkalas, iallefall ikke for Arsenal når man skal bomme på sjangser som selv bestemora mi hadde scoret på. Endret 15. februar 2011 av jdmik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå