Gå til innhold

CL: 16.02.2011 Arsenal v Barcelona, Ashburton Grove


Xanman

Anbefalte innlegg

Jeg ler av dette:

 

Hva med å gi faen i satelitt og kabel og hente alt tv-innhold man vil ha fra nettet for å tvinge selskapene til et bedre tilbud via nett :)

 

Er et prosjekt jeg er inne i

 

Greit nok at det burde være bedre tilbud via nett, men likevel, kritisere de som så på tv og fikk med seg at det var offside pga det der, det er veldig mye å le av.

 

Jeg har ikke kritisert noen. Jeg bad om en link til situasjonen. Helt nøytralt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han ler sikkert av forslaget til Limbs, fordi nettet slik det er i dag har ikke kapasitet nok til å plutselig flytta alt over til IP.

 

Hilsen Sheldon Cooper

 

Sant nok. Og jeg forstår at det er problemer og at jeg ikke får noen til å satse på tvinhold via nettet.

 

Men potensialet med nettet er enormt

Lenke til kommentar

Kommer ikke til å få sove i natt. Jeg er så utrolig stolt. Supporterne var som en 12. spiller. Wilshere er bare helt drøy. Koscielny spilte som en levende vegg. Aaaaaaaah.

 

Noen som har link til Szczesny sin feiring på 1-0 målet? Den var fantastisk rørende

Det var rett og slett vakkert. Fikk frysninger ned over hele ryggen. Fantastisk type.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva jeg hadde gjort hvis Barca hadde fått straffe på slutten, men konsekvensen hadde nok vært tvangsinnleggelse på psykiatrisk.

 

Spillerrating preget av jubelrus, adrenalin, og Arsenal/ølbriller:

Sneezy - 9

 

Eboue - 5

Koscielny - 10

Djourou - 8

Clichy - 6

 

Cesc - 7

Song - 7

Wilshere - 10

 

Nasri - 7

RvP - 8

Walcott - 7

 

Shava - TAKK

Bendtner - Bra

 

Arsenalbriller indeed :p

 

2 ned på Sneezy, 2 ned på Kos, 1 ned på DJ, 2 ned på Wilshere og 1 ned på de tre foran så er vi enige

Lenke til kommentar

Han ler sikkert av forslaget til Limbs, fordi nettet slik det er i dag har ikke kapasitet nok til å plutselig flytta alt over til IP.

 

Hilsen Sheldon Cooper

 

Sant nok. Og jeg forstår at det er problemer og at jeg ikke får noen til å satse på tvinhold via nettet.

 

Men potensialet med nettet er enormt

 

Tro meg,det satses,men det er sinnsykt mange utfordringer som må takles. Anbefaler deg et google-søk på "IPTV challenges" samt lese deg opp på forskjellen mellom "packet switching" og "circuit switching".

 

Hehe,men tilbake til kampen.

Lenke til kommentar

Igjen, sykt hvor mye hat det er rundt Barcelona her. Det må være den mest hatete klubben på forumet.

. Barcelonas mål var onside, men dommeren var dårlig begge veier idag. Absolutt ikke så ufortjent at Arsenal vinner, selv om det fort kunne blitt annerledes.

Må si meg enig. Jeg forstår ikke hva Barcelona har gjort galt, de er vel sammen med Brøndby det eneste laget som gir bort sponsorplassen sin til et veldedig formål. Framstår som gode ambassadører for regionen Katalonia, og for fair play, og kan kalle seg "Mes Que en club".

Arsenal spilte bra og vant, dommeravgjørelsene var ektremt vanskelig å dømme, selv om jeg mener linjedommern muligens skulle ha sett handsen

Lenke til kommentar

Han ler sikkert av forslaget til Limbs, fordi nettet slik det er i dag har ikke kapasitet nok til å plutselig flytta alt over til IP.

 

Hilsen Sheldon Cooper

 

Sant nok. Og jeg forstår at det er problemer og at jeg ikke får noen til å satse på tvinhold via nettet.

 

Men potensialet med nettet er enormt

 

Tro meg,det satses,men det er sinnsykt mange utfordringer som må takles. Anbefaler deg et google-søk på "IPTV challenges" samt lese deg opp på forskjellen mellom "packet switching" og "circuit switching".

 

Hehe,men tilbake til kampen.

 

Men så gjør jeg det til hygge for meg selv da :)

Jeg trenger jo ikke å forsvare dette.

Lenke til kommentar

Igjen, sykt hvor mye hat det er rundt Barcelona her. Det må være den mest hatete klubben på forumet.

. Barcelonas mål var onside, men dommeren var dårlig begge veier idag. Absolutt ikke så ufortjent at Arsenal vinner, selv om det fort kunne blitt annerledes.

Må si meg enig. Jeg forstår ikke hva Barcelona har gjort galt, de er vel sammen med Brøndby det eneste laget som gir bort sponsorplassen sin til et veldedig formål. Framstår som gode ambassadører for regionen Katalonia, og for fair play, og kan kalle seg "Mes Que en club".

Arsenal spilte bra og vant, dommeravgjørelsene var ektremt vanskelig å dømme, selv om jeg mener linjedommern muligens skulle ha sett handsen

 

Det er vel det samme der som med f.eks Man Utd. De er gode. Ekstremt gode. Er man ekstremt gode blir man hatet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...