Gå til innhold

CL: 16.02.2011 Arsenal v Barcelona, Ashburton Grove


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et feilaktig annulert mål

Lol. Greit du er bitter, men får da være grenser.

 

 

Feilaktig? Messi var da ganske greit i offside, straffen er også latterlig billig. Hvor faen skal Shava gjøre av hånda si? Om noe dro Barca fordel av at den traff hånda de Alves på mirakuløst vis klarte å skape en sjangse ut av det.

 

 

Hilsen tidenes nervevrak.

 

 

Et feilaktig annulert mål, og en klar straffe på slutten, men de siste 20 spilte Arsenal meget godt

 

Nja. Det var vel offside.

 

Men det var en hands der ja. Kunne ha dømt på den

Jeg er verken sur eller bitter, og det ble grundig analysert i studio at det ikke var offside, og Arshavins hands er klar

Lenke til kommentar

Jeg driter i om det var hands eller ikke.

 

Jeg elsker at Messi er lei seg.

 

Jeg driter i om dommeren ikke blåste hands.

 

Jeg elsker at drittsekken Valdes slapp inn det første målet.

 

Jeg driter i om Arsenal får det tøft i neste kamp.

 

Det var faen meg deilig å se skinnhellige Barcelona bli jobbet i senk i andre omgang av et lag som ville vinne.

 

Hilsen fra Merseyside.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Link til situasjon takk

Hva med å følge med i studio i stedenfor å peise ut med løgn? finner nok ikke noe situasjoner på nettet enda.

 

Hva med å gi faen i satelitt og kabel og hente alt tv-innhold man vil ha fra nettet for å tvinge selskapene til et bedre tilbud via nett :)

 

Er et prosjekt jeg er inne i

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ler av dette:

 

Hva med å gi faen i satelitt og kabel og hente alt tv-innhold man vil ha fra nettet for å tvinge selskapene til et bedre tilbud via nett :)

 

Er et prosjekt jeg er inne i

 

Greit nok at det burde være bedre tilbud via nett, men likevel, kritisere de som så på tv og fikk med seg at det var offside pga det der, det er veldig mye å le av.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva jeg hadde gjort hvis Barca hadde fått straffe på slutten, men konsekvensen hadde nok vært tvangsinnleggelse på psykiatrisk.

 

Spillerrating preget av jubelrus, adrenalin, og Arsenal/ølbriller:

Sneezy - 9

 

Eboue - 5

Koscielny - 10

Djourou - 8

Clichy - 6

 

Cesc - 7

Song - 7

Wilshere - 10

 

Nasri - 7

RvP - 8

Walcott - 7

 

Shava - TAKK

Bendtner - Bra

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dårlig kamp av Barcelona, bra kamp av Arsenal. Wilshere var stor idag. BB. Messi og Pedro har ikke dagen,og Barcelona tar ikke vare på sjansene sine. Arsenal er effektive i andre omgang, men vinner alt i alt fortjent, selv om kampen var jevn.

 

Dette setter opp en utrolig spennende andre kamp, tror ikke det kunne vært et særlig bedre utgangspunkt nøytralt sett. Messi var ikke så veldig god i 2-2 kampen ifjor heller, men slo kraftig tilbake i 4-1 matchen. Det samme kan skje igjen.

 

Igjen, sykt hvor mye hat det er rundt Barcelona her. Det må være den mest hatete klubben på forumet.

 

Og Yamas. STFU. Typisk deg å sympatisere med mengden før kamp, og så trashe de helt, under og etter kampen. Barcelonas mål var onside, men dommeren var dårlig begge veier idag. Absolutt ikke så ufortjent at Arsenal vinner, selv om det fort kunne blitt annerledes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...