Jostein K. Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Ingen big deal. Barcelona kommer jo uansett til å slakte Arsenal på hjemmebane. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Hva ligger til grunn for at Barca skal være verdens beste lag? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Å herre. Nå er jeg er i stand til å takke alle (ikke Yamas) på denne jord. For et sinnsykt comeback det var! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 FØR denne kampen, så TRODDE jeg at Fotball var en urettferdig sport. ETTER denne kampen, så TROR jeg ikke lenger, jeg VET, jeg VET at Fotball er urettferdig. Bortsett fra det faktum at Arsenal var best i hele andre omgang så har du rett I morgen blir det drakt, lue og skjerf! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 FØR denne kampen, så TRODDE jeg at Fotball var en urettferdig sport. ETTER denne kampen, så TROR jeg ikke lenger, jeg VET, jeg VET at Fotball er urettferdig. Hvilket lag heier du på egentlig? Chelsea? Barca? Bayern? PSV? Juve? Man kan da holde med flere lag? Jeg er først og fremst Newcastlesupporter, men er da fremdeles HamKam-gutt, har alltid vært glad i Barcelona og likt Juventus. Og sånn går no dagan. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Gratulerer Arsenal. Deilig å se at Barcelona ikke er uslåelige Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Fy satan i helvete så deilig. Wilshere-drakt er bestilt. Min tredje drakt av årets type men fuck it. For en spiller. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 fucking delicious Men helvette, returen blir så forjævlig nervepirrende. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 JAA!!! SÅ UBESKRIVELIG HERLIG Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Såg kun andre omgang, Arsenal trilla ball med Barca i dag. Grattis folkens. Heiet på Arsenal i dag! Og kommer til å heie på de på Nou Camp og. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Man kan da holde med flere lag? Jeg er først og fremst Newcastlesupporter, men er da fremdeles HamKam-gutt, har alltid vært glad i Barcelona og likt Juventus. Og sånn går no dagan. Joda, men det hadde blitt litt i overkant gale om jeg kom inn her og grein over at Barca tapte eller jublet fordi Arsenal vant. Ser jeg nyheter om at Roma har vunnet Serie A er det meg rivende likegyldig, selv om det er det laget i Italia jeg har mest sansen for. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 FØR denne kampen, så TRODDE jeg at Fotball var en urettferdig sport. ETTER denne kampen, så TROR jeg ikke lenger, jeg VET, jeg VET at Fotball er urettferdig. AHAHAHAHAHAHAHA. In your face. <3 1 Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Et feilaktig annulert mål, og en klar straffe på slutten, men de siste 20 spilte Arsenal meget godt Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 For meg er seieren fortjent. Arsenal var gode i første omgang også og var klart bedre enn Barca i andre 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Et feilaktig annulert mål Lol. Greit du er bitter, men får da være grenser. 1 Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Seriøst, jeg får tårer i øynene av å se reprisa av Arshavin sin scoring Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Men altså, Yamas kommenterer her. Skulle ikke han komme i Chelsea - Liverpool-tråden og herje etter kampen? Fet, fet, fet fyr! 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Feilaktig? Messi var da ganske greit i offside, straffen er også latterlig billig. Hvor faen skal Shava gjøre av hånda si? Om noe dro Barca fordel av at den traff hånda de Alves på mirakuløst vis klarte å skape en sjangse ut av det. Hilsen tidenes nervevrak. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Et feilaktig annulert mål, og en klar straffe på slutten, men de siste 20 spilte Arsenal meget godt Nja. Det var vel offside. Men det var en hands der ja. Kunne ha dømt på den Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Et feilaktig annulert mål Lol. Greit du er bitter, men får da være grenser. ? Vi så jo nettopp i studio at det ikke var offside på Messi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå