TomWhittaker Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FOR FAEN I HELVETE! FY FPASIEHNPASEIHNPIAENGHAEHNPS SÅ JÆVLI DEILIG! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Fortjent synes jeg. De løp Barca i stykker. Det blir verre i Spania 1 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 FØR denne kampen, så TRODDE jeg at Fotball var en urettferdig sport. ETTER denne kampen, så TROR jeg ikke lenger, jeg VET, jeg VET at Fotball er urettferdig. 2 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Grats Arsenal 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Herlig. Gratulerer med seieren, fy faen for et vilt comeback! Herlig å se en stopper på dette drittlaget! 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Gratulerer med seier, spennende kamp. Skal bli tøft på Camp Nou Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Grattis, ikke ofte jeg håper på Arsenal-seier, men det er deilig å se Bærca få en på trynet. Det er nydelig at de får seg en. Lenke til kommentar
TeslaCoil Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! HERREGUD, VI HAR SLÅTT VERDENS "BESTE" LAG!! FUCK BARCELONA, FUCK MESSI! Barcelona er verdens beste lag. De hadde simpelthen ikke dagen i dag, og det er bare å bøye seg i støvet for the Gunners. Returkampen på Camp Nou kommer til å bli en helt annen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Kan ikke se at det her kommer til å holde for Arsenal i det hele tatt. 1-0 på Camp Nou og Arsenal er ute. Men tror det blir større sifre enn som så. Er selvfølgelig en sinnsykt bra prestasjon å vinne 2-1 på hjemmebane, men det blir vanskelig borte. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Som jeg sa, 2-1. Barca aint all that. Ingen av disse laga vinner CL i år, mark my words. Altfor dårlig i forsvar begge to. 3 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Sitter her med en tåre i øyekroken. Har rett og slett ikke ord. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 FORBANNELSEN ER BRUTT!!!! VI HAR SLÅTT VERDENS BESTE LAG FOR FAEN. WENGER, WILSHERE, ARSHAVIN, RVP, CESC, DJ, BENDTNER, KOZZER, SZCZESNY, EBOUE, CLICHY, SONG, NASRI, WALCOTT. HYLL HYLL HYLL! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 FØR denne kampen, så TRODDE jeg at Fotball var en urettferdig sport. ETTER denne kampen, så TROR jeg ikke lenger, jeg VET, jeg VET at Fotball er urettferdig. Hvilket lag heier du på egentlig? Chelsea? Barca? Bayern? PSV? Juve? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! AÆEEEERGHHHH!!!!!! FUCK FUCK FUCK FAAAAANTASTISK Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 FØR denne kampen, så TRODDE jeg at Fotball var en urettferdig sport. ETTER denne kampen, så TROR jeg ikke lenger, jeg VET, jeg VET at Fotball er urettferdig. Er du Barcelona supporter i dag du da? Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 1 mål holder nok ikke på Camp Nou, for det er Arsenal altfor ustabile bakover har jeg fått inntrykk av Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg skal ha meg drakt nå. Wilshere, jeg ELSKER deg! Herregud han var stor idag! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Ser jaggu meg ut som om Arsenal har vunnet Champions League her i tråden jo Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Wilshere blir enorm. Flere hakk bedre enn Messi i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå