Gå til innhold

CL: 16.02.2011 Arsenal v Barcelona, Ashburton Grove


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoh, for en omgang! Jeg er overhodet ikke enig med dem som sier vi blir rævpult. De første ti er det kun vi som vil spille fotball, og vi skaper tre farlige situasjoner de første fem. Etter dette får Barca stå lengre med ballen, helt til de finner et hull og da blir det mål. Det vet vi fra før, det er ikke noe nytt! Fornøyd med omgangen sett under ett, og det er fortsatt en mulighet her.

 

Song lever farlig, Dommeren biter på legge-oss-ned-med-en-gang-noen-rører-oss taktikken til spanjolene hver jævla gang og Wilshere viser at han kan bli Gud. Kom igjen Gunners, dette er overhodet ikke over!

Endret av MartinF
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Chelsea er PL's dårligste lag til å forsvare kontringer.

Arsenal/Man City er PL's beste lag til å utføre kontringer.

Barca spiller Arsenal på rævva hver gang. Chelsea 1-1 Barca, Chelsea 0-0 Barca.

Hvordan har det gått med dere Arsenaler mot Barca i tidligere oppgjør i CL? :-)

Lenke til kommentar

Hoh, for en omgang! Jeg er overhodet ikke enig med dem som sier vi blir rævpult. De første ti er det kun vi som vil spille fotball, og vi skaper tre farlige situasjoner de første fem. Etter dette får Barca stå lengre med ballen, helt til de finner et hull og da blir det mål. Det vet vi fra før, det er ikke noe nytt! Fornøyd med omgangen sett under ett, og det er fortsatt en mulighet her.

 

Song lever farlig, Dommeren biter på hoppe-med-en-gang-noen-rører-oss taktikken til spanjolene hver jævla gang og Wilshere viser at han kan bli Gud. Kom igjen Gunners, dette er overhodet ikke over!

 

Uff da, håper ikke vi ser samme kamp.

Lenke til kommentar

Arsenal kunne lett vunnet denne kampen hadde det ikke vært for at de er RÆVSPREKK i forsvar. Enten det er bøssa Clichy som ikke kan offsidereglen eller Koscielny som har plassert seg som spiss når Barca har ballen, så er dette tynn suppe.

 

Tror jeg mistet tellinga på hvor mange ganger Villa, Pedro og Alves kom seg fri på høyrekanten. Nesten så jeg syntes Messi og Xavi var dårlig i 1,omg for det var kjempemuligheter til tre ballen gjennom.

 

Barca er ballsikre, men veldig forutsigbare. Tror vi, United, faktisk har en ganske god sjanse mot dem.

Endret av Goldwing
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hoh, for en omgang! Jeg er overhodet ikke enig med dem som sier vi blir rævpult. De første ti er det kun vi som vil spille fotball, og vi skaper tre farlige situasjoner de første fem. Etter dette får Barca stå lengre med ballen, helt til de finner et hull og da blir det mål. Det vet vi fra før, det er ikke noe nytt! Fornøyd med omgangen sett under ett, og det er fortsatt en mulighet her.

 

Song lever farlig, Dommeren biter på hoppe-med-en-gang-noen-rører-oss taktikken til spanjolene hver jævla gang og Wilshere viser at han kan bli Gud. Kom igjen Gunners, dette er overhodet ikke over!

 

Jepp, helt enig. Første ti minuttene var Arsenal suverene, men etter det tok Barca mer og mer over. Van Persie er også flink til å sløse med sjanser, btw. Nasri derimot synes jeg har gjort en god jobb. Og Eboue... jaja, you get it. Men skal ikke se bortifra at Arsenal kommer sterkt tilbake!

Lenke til kommentar

Arsenal kunne lett vunnet denne kampen hadde det ikke vært for at de er RÆVSPREKK i forsvar. Enten det er bøssa Clichy som ikke kan offsidereglen eller Koscielny som har plassert seg som spiss når Barca har ballen, så er dette tynn suppe.

 

Tror jeg mistet tellinga på hvor mange ganger Villa, Pedro og Alves kom seg fri på høyrekanten. Nesten så jeg syntes Messi og Xavi var dårlig i 1,omg for det var kjempemuligheter til tre ballen gjennom.

 

Barca er ballsikre, men veldig forutsigbare. Tror vi, United, faktisk har en ganske god sjanse mot dem.

 

United - Barca er pest eller kolera, men tar kolera i den situasjonen.

 

Anyway så tror jeg litt av taktikken er å gi de noe rom på kantene. De skaper ikke akkurat mye der. Det beste gjør gjennom midten der Arsenal er ræva.

Lenke til kommentar

Arsenal kunne lett vunnet denne kampen hadde det ikke vært for at de er RÆVSPREKK i forsvar. Enten det er bøssa Clichy som ikke kan offsidereglen eller Koscielny som har plassert seg som spiss når Barca har ballen, så er dette tynn suppe.

 

Tror jeg mistet tellinga på hvor mange ganger Villa, Pedro og Alves kom seg fri på høyrekanten. Nesten så jeg syntes Messi og Xavi var dårlig i 1,omg for det var kjempemuligheter til tre ballen gjennom.

 

Barca er ballsikre, men veldig forutsigbare. Tror vi, United, faktisk har en ganske god sjanse mot dem.

 

Jeg lola:-) Spesielt av "Koscielny"-kommentaren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...