Benbjo Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Tja, hva skal man si? Som forventet total overkjøring med noen få, korte Arsenalperioder. Burde stått 0-3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Jaja, da er det bare og glede seg til andre omgang. Håper på litt Messi-magi, og gjerne en hattrick. Det hadde gjort seg nå. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Hoh, for en omgang! Jeg er overhodet ikke enig med dem som sier vi blir rævpult. De første ti er det kun vi som vil spille fotball, og vi skaper tre farlige situasjoner de første fem. Etter dette får Barca stå lengre med ballen, helt til de finner et hull og da blir det mål. Det vet vi fra før, det er ikke noe nytt! Fornøyd med omgangen sett under ett, og det er fortsatt en mulighet her. Song lever farlig, Dommeren biter på legge-oss-ned-med-en-gang-noen-rører-oss taktikken til spanjolene hver jævla gang og Wilshere viser at han kan bli Gud. Kom igjen Gunners, dette er overhodet ikke over! Endret 16. februar 2011 av MartinF 3 Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Ikke overraskende omgang egentlig. Men har på følelsen av at Wenger nå bytter ut spillere. Rimelig kjapt. Song er iallefall i faresonen allerede. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Chelsea er PL's dårligste lag til å forsvare kontringer. Arsenal/Man City er PL's beste lag til å utføre kontringer. Barca spiller Arsenal på rævva hver gang. Chelsea 1-1 Barca, Chelsea 0-0 Barca. Hvordan har det gått med dere Arsenaler mot Barca i tidligere oppgjør i CL? :-) Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Til tider så det ut som Barcelona hadde fotballtrening, hvor Arsenalspillerne var markører 1 Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Hoh, for en omgang! Jeg er overhodet ikke enig med dem som sier vi blir rævpult. De første ti er det kun vi som vil spille fotball, og vi skaper tre farlige situasjoner de første fem. Etter dette får Barca stå lengre med ballen, helt til de finner et hull og da blir det mål. Det vet vi fra før, det er ikke noe nytt! Fornøyd med omgangen sett under ett, og det er fortsatt en mulighet her. Song lever farlig, Dommeren biter på hoppe-med-en-gang-noen-rører-oss taktikken til spanjolene hver jævla gang og Wilshere viser at han kan bli Gud. Kom igjen Gunners, dette er overhodet ikke over! Uff da, håper ikke vi ser samme kamp. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Kunne vært 1-1 og 0-4 om Barca og RvP hadde skjerpet seg litt emr. Mye drit og frustrasjon, Song ryker i 2. omg. Barca er kapable til å putte 3-5 mål mot forsvaret vårt som åpenbart er ruset på flein. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Arsenal kunne lett vunnet denne kampen hadde det ikke vært for at de er RÆVSPREKK i forsvar. Enten det er bøssa Clichy som ikke kan offsidereglen eller Koscielny som har plassert seg som spiss når Barca har ballen, så er dette tynn suppe. Tror jeg mistet tellinga på hvor mange ganger Villa, Pedro og Alves kom seg fri på høyrekanten. Nesten så jeg syntes Messi og Xavi var dårlig i 1,omg for det var kjempemuligheter til tre ballen gjennom. Barca er ballsikre, men veldig forutsigbare. Tror vi, United, faktisk har en ganske god sjanse mot dem. Endret 16. februar 2011 av Goldwing 3 Lenke til kommentar
T.A Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Hoh, for en omgang! Jeg er overhodet ikke enig med dem som sier vi blir rævpult. De første ti er det kun vi som vil spille fotball, og vi skaper tre farlige situasjoner de første fem. Etter dette får Barca stå lengre med ballen, helt til de finner et hull og da blir det mål. Det vet vi fra før, det er ikke noe nytt! Fornøyd med omgangen sett under ett, og det er fortsatt en mulighet her. Song lever farlig, Dommeren biter på hoppe-med-en-gang-noen-rører-oss taktikken til spanjolene hver jævla gang og Wilshere viser at han kan bli Gud. Kom igjen Gunners, dette er overhodet ikke over! Jepp, helt enig. Første ti minuttene var Arsenal suverene, men etter det tok Barca mer og mer over. Van Persie er også flink til å sløse med sjanser, btw. Nasri derimot synes jeg har gjort en god jobb. Og Eboue... jaja, you get it. Men skal ikke se bortifra at Arsenal kommer sterkt tilbake! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Slik United har spilt borte i år så hadde jeg ikke vært så skråsikker. Men det gjenstår(kanskje) og se. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Arsenal kunne lett vunnet denne kampen hadde det ikke vært for at de er RÆVSPREKK i forsvar. Enten det er bøssa Clichy som ikke kan offsidereglen eller Koscielny som har plassert seg som spiss når Barca har ballen, så er dette tynn suppe. Tror jeg mistet tellinga på hvor mange ganger Villa, Pedro og Alves kom seg fri på høyrekanten. Nesten så jeg syntes Messi og Xavi var dårlig i 1,omg for det var kjempemuligheter til tre ballen gjennom. Barca er ballsikre, men veldig forutsigbare. Tror vi, United, faktisk har en ganske god sjanse mot dem. United - Barca er pest eller kolera, men tar kolera i den situasjonen. Anyway så tror jeg litt av taktikken er å gi de noe rom på kantene. De skaper ikke akkurat mye der. Det beste gjør gjennom midten der Arsenal er ræva. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Gleder meg til andre omgang nå :-) 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg ser bort i fra det. Disse kampene har blitt så forutsigbare at det er et under at bettingselskapene gir deg avkastning på det. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Gleder meg til andre omgang nå :-) Gleder meg til du endelig blir kastet på hodet og rævva ut av forumet for godt. 9 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Arsenal kunne lett vunnet denne kampen hadde det ikke vært for at de er RÆVSPREKK i forsvar. Enten det er bøssa Clichy som ikke kan offsidereglen eller Koscielny som har plassert seg som spiss når Barca har ballen, så er dette tynn suppe. Tror jeg mistet tellinga på hvor mange ganger Villa, Pedro og Alves kom seg fri på høyrekanten. Nesten så jeg syntes Messi og Xavi var dårlig i 1,omg for det var kjempemuligheter til tre ballen gjennom. Barca er ballsikre, men veldig forutsigbare. Tror vi, United, faktisk har en ganske god sjanse mot dem. Jeg lola:-) Spesielt av "Koscielny"-kommentaren. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Rødt på Song før 60 minutter? 1 Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Gleder meg til andre omgang nå :-) Gleder meg til du endelig blir kastet på hodet og rævva ut av forumet for godt. Second that, håper på tidlig 1 - 1. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Gleder meg til andre omgang nå :-) Gleder meg til du endelig blir kastet på hodet og rævva ut av forumet for godt. Greit nok at han er et troll, men han bryter da ikke reglene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Er det bare meg eller henger bildet etter lyden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå