Slurt-is Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Hei! Jeg har designet slik jeg ser for meg at jeg vil ha portfolioen min. Link Det øverste partiet kan jeg lett få til, men det er innholdet der jeg skal legge til arbeidene mine som jeg ikke helt klarer å tenke ut hvordan jeg skal løse. Jeg vil ikke legge dem til manuelt med å kode en ny side for hver gang jeg bygger ut portfolioen, det blir alt for tungvindt. Så den naturlige veien å gå er et CMS system. Jeg har hverken tid, tålmodighet eller erfaring nok til å kode dette helt på egenhånd... Har noen forslag til hvordan jeg kan løse det med et CMS system? Takker for forslag! Endret 15. februar 2011 av Slurt-is Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Wordpress? Wordpress er helt grei å benytte til enkel CMS-bruk. Bruk "Pages" funksjonen for å opprette hver av "undersidene". Har ikke skinnet Wordpress så veldig mye, men det jeg har gjort har virket veldig enkelt. Spesiellt hvis du bare skal bruke det som et enkelt CMS-system. -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå