Gå til innhold

hjelp til og forbedre stemmen skole prosjekt!

hiims1998

Anbefalte innlegg

hei vi har begynt med on stage prosjekt i 10 klasse og så skal jeg spille gitar og synge som Elvis presley. Men så er problemmet at jeg ikke er så veldig flink til og synge. Noen som vet noen øvelser eller noe sånt så jeg kan gjør for og øve opp stemmen? vet det tar lang tid på og øve opp stemmen men jeg kan vertfall prøve :D

puste teknikk er veldig viktig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakk MYE, tren opp stemmen din. Bruk alle slags ord du kann. Eller så kan du bruke en forvrenger til å få finere stemme. Da er det et miksebrett som endrer stemmen din men de koster ca 1 000 - 5 000 for de billigste.

Ikke mye til hjelp men det er vel litt :)

Lenke til kommentar

Snakk MYE, tren opp stemmen din. Bruk alle slags ord du kann. Eller så kan du bruke en forvrenger til å få finere stemme. Da er det et miksebrett som endrer stemmen din men de koster ca 1 000 - 5 000 for de billigste.

Ikke mye til hjelp men det er vel litt :)

Takk for hjelpen kan prøve det og tror skolen har miksebrett og eller lignende

Lenke til kommentar

et miksebrett som endrer stemmen din? en "forvrenger"? for noe tull!

Med mindre du synger surt og vil ha en rackversjon av melodyne eller autotune (som koster MYE), så må du nok bare øve. Ellers kan du jo trene på norsken. Les kapitlet om infinitiv en gang til! og orddeling brukes ikke på norsk. "hjelp til og forbedre stemmen skole prosjekt".... du har hatt 10 år på skolen, du burde klare å få med deg å/og og ordeling.... ungdommen nå til dags...

Lenke til kommentar

et miksebrett som endrer stemmen din? en "forvrenger"? for noe tull!

Med mindre du synger surt og vil ha en rackversjon av melodyne eller autotune (som koster MYE), så må du nok bare øve. Ellers kan du jo trene på norsken. Les kapitlet om infinitiv en gang til! og orddeling brukes ikke på norsk. "hjelp til og forbedre stemmen skole prosjekt".... du har hatt 10 år på skolen, du burde klare å få med deg å/og og ordeling.... ungdommen nå til dags...

takk for svar men jeg tror jeg har funnet løsningen har lastet ned sbgalt på YouTube sin cd og øver daglig på det. Og forresten så sa læreren at det var bra i dag når jeg sang når vi hadde en type general prøve så jeg tror det skal gå bra :) det er jo hound dog av Elvis Presley så det er jo en ganske grei sang må jo akkurat ikke klare og synge rent på sånne sanger :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...