b-real Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Prepare to unleash the absolute latest in modern weapons technology against the world's most powerful Generals in Command & Conquer Generals Zero Hour (working title). Published by Electronic Arts (Nasdaq:ERTS - News) and developed by EALA, Command & Conquer Generals Zero Hour is the first expansion pack* for Command & Conquer Generals and is targeted for release on the PC this fall 2003 under the EA GAMES brand. Players will wage a global war to become the ultimate General of modern warfare as they square off against the world's most elite commanders. An all-new Generals Challenge mode will allow players to control any of 9 distinctive armies in battle through 9 computer-controlled Generals. After defeating the AI Generals, players will have the ability to select conquered armies to play online. Sett på Bluenews Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Blir sikkert dårlig, siden Generals var en stor skuffelse... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 seff blir det dårlig.. ea bruker kun c&c franchisen til en ting, melke penger ut av den mens gameplayet blir ødelagt tragisk Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Gleder meg, CC Generals er et kjempe spill om man forstår det, og jeg håper nå at Generals xp pack blir like bra! Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Tøft... BTW generals blir bra hvis du legger in pro:gen www.deezire.net Lenke til kommentar
tjommylommy Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 den kommer sikkert til å bli konge bra! Generals er et vanvittig bra spill... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 EA lager expansion til et spill utgitt på et utslitt merkenavn... Det ringer en bjelle, men jeg klarer bare ikke HELT å finne ut hvorfor... Men bortsett fra det så kan dette bli ganske gøy, ettersom C&CG er et stilig spill... Lenke til kommentar
Farnoy Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Likte Generals jeg, til tross for at det ga lite nytt til RTS-sjangeren gameplay-messig. Lenke til kommentar
Rayne Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 http://www.gamespot.com/pc/strategy/candcg...046.html?page=1 http://www.gamespot.com/pc/strategy/candcg...046.html?page=2 Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Forstå generals? Forstå hvordan man skal få seg en ny gullmine, for så å pumpe ut enten commanche eller overlords så fort som mulig. Nei, gledet meg forferdelig til det spillet, men det stinket noe grasiøst... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Forstå generals? Forstå hvordan man skal få seg en ny gullmine, for så å pumpe ut enten commanche eller overlords så fort som mulig. Nei, gledet meg forferdelig til det spillet, men det stinket noe grasiøst... Det var da du tenkte taktikk not Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå