TMB Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Bare jeg som ser på dette? En spin-off fra Family Guy hvor vi følger Cleveland og hans nye familie, som flytter fra Quahog etter en skilsmisse. Samme stil som Family Guy. Selvfølgelig slår den ikke FG, men er veldig artig alikevel! Serien er for øyeblikket på Sesong 2, Episode 13 Tror serien går på TV2 i Norge, men er ikke sikker da jeg uansett laster ned alt. Endret 15. februar 2011 av TM B Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg følger med på den, syns det er morsomt, men syntes egentlig ikke at Cleveland var morsom nok til å få egen serie, så den er ikke på høyde med American Dad og Family Guy. Den går på TV2 Zebra. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Har sett på alle episodene, helt greit. Ikke like bra som American Dad og Family Guy, men ok underholdning. Det beste med serien er faktisk introsangen, digger den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå