Gå til innhold

Din beste runde på Black Ops :)

Anbefalte innlegg

Skriv etter følgende mal så det blir lettere og holde oversikt. Bare å kopiere og fylle inn infoen :)

Det kan nok være en fordel å legge ved en eller annen form for bevis også for å slippe flaming :)

Score:

Gametype:

Plattform:

Map:

Killstreaks:

Jeg kan begynne. Bevis kommer i form av bilde og video på min youtube kanal: www.youtube.com/blastfm

Score: 111-1

Gametype: Domination

Plattform: PS3

Map: Jungle

Killstreaks: SR-71, Chopper Gunner, Gunship

Endret av BlastFM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Score: Husker ikke, men vi vandt runden.

Plattform: PC

Map: Jungle

Killstreaks: Uav, uav jammer og carepackage.

Teamplay > leke pubhero.

Her stinker det negativ holding, ingen grunn til å poste hvis du ikke vil. Prøv å hold tonen positiv :)

Har lagt inn gametype også, godt poeng :)

Endret av BlastFM
Lenke til kommentar

Kanskje ikke den beste runden men det er en favoritt.

Score: 58-3

Gametype: Team Deathmatch

Plattform: Xbox

Map: WMD

Killstreaks: Spy Plane, Chopper Gunner, Dogs

eller

Score: 38-0

Map: Hanoi

Killstreaks: Spy plane, Care package(ammo), attack helicopter

Gimmick's top secret fileshare

Endret av mrgimmick
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje ikke den beste runden men det er en favoritt.

Score: 58-3

Map: WMD

Killstreaks: Spy Plane, Chopper Gunner, Dogs

eller

Score: 38-0

Map: Hanoi

Killstreaks: Spy plane, Care package(ammo), attack helicopter

Gimmick's top secret fileshare

Det er jo kjempe scores :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Score:49-1

Gametype:Team Deathmatch (Ikke ground war)

Plattform:PS3

Map:Array

Killstreaks:Spy plane, Napalm strike, Chopper gunner

Proof:eukpbd.png

Edit: Merket ikke at denne tråden var død.

Endret av WeeDLY
Lenke til kommentar

Score:49-1

Gametype:Team Deathmatch (Ikke ground war)

Plattform:PS3

Map:Array

Killstreaks:Spy plane, Napalm strike, Chopper gunner

Proof:eukpbd.png

Edit: Merket ikke at denne tråden var død.

Det er jo en kjempe runde, har du tatt vare på den i filesharen din? Kanskje jeg kunne kommentert over den og lagt den ut på kanalen min?

BlastFM

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Herre gud dere suger pikk!

Min beste runde i public er 160 - 23 på nuketown.

Demolition

Xbox

killstreaks: UAV, SR 71 og chopper gunner

Noen som vil ha 1v1 add xSwung på xbl

Jeg eier dere alle enevike tatere!

Ha ha ha!!!

Om dette er en dårlig spøk så blir det strengt tatt ikke noe bedre av at du kaller andre "Enevike tatere". Jeg har en ide om at du mener "Evneveike tatere", correct me if I'm wrong. Du burde kanskje roe ned litt med drittslening når du ikke er i stand til å skrive riktig en gang.

Dessuten har faktisk samtlige over deg i tråden en bedre K/D, så det er kanskje du som skal gå å "smatte" litt :p

Lenke til kommentar

Haha, merker at det ikke engang er vits i å legge ut mine beste scores.. Skjønner at jeg suger.. =)

Neida, her er vi åpene for alle scores uavhengig av hva de er :D

Noen spiller mye andre spiller lite, noen er bedre enn andre, sånn vil det alltid være :)

Lenke til kommentar

Haha, merker at det ikke engang er vits i å legge ut mine beste scores.. Skjønner at jeg suger.. =)

Noen spiller mye andre spiller lite, noen er bedre enn andre, sånn vil det alltid være :)

..og noen suger mer enn andre =)

Jeg pleier som regel bare å løpe rundt som en annen idiot og dø flere ganger enn jeg dreper jeg! Hehe.. Husker ikke min beste K/D-ratio, men rekord på antall kills er vel 39. Tror det var på CTF i Jungle. =)

Lenke til kommentar

Jeg pleier som regel bare å løpe rundt som en annen idiot og dø flere ganger enn jeg dreper jeg! Hehe.. Husker ikke min beste K/D-ratio, men rekord på antall kills er vel 39. Tror det var på CTF i Jungle. =)

Det kommer jo bare ann på hvorfor man spiller, noen spiller for scores, noen for å vinne andre bare for moro skyld :) Alle tre er jo fult lovlig :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det kommer jo bare ann på hvorfor man spiller, noen spiller for scores, noen for å vinne andre bare for moro skyld :) Alle tre er jo fult lovlig :)

Hehe, jada :D Morro er det ihvertfall!

På tide at PSN kommer opp igjen nå..

Lenke til kommentar
På tide nå ja, har jo vært nede i snart to uker...

Jepp. To uker i dag faktisk, om jeg ikke husker feil.

Når det gjelder min personlige beste er det beskjedne 114 kills på en demolition runde på Radiation. Nå er ikke det dårlig, og gameplayet var heller godt, selv om det var totale noobs vi spilte mot. Bare en TDM lobby jeg har vært i slår forferdelighetsnivået på spillerne i demolition-lobbyen.

Grunnen til at jeg ikke har scoret 160+ runder, ofte opp i mot 200 er rett og slett på grunn av at jeg er en av de mest hardcore teamspillerne jeg vet om. Jeg skryter ikke, jeg seriøst hakke mer irritert enn andre hvis jeg taper, så derfor spiller jeg som regel i party på minimum 2, og vanligvis 4-5 på Black Ops. Nå har det seg slik at jeg går rett og slett lei Black Ops hvis jeg spiller det for meg selv også, så uten party spiller jeg det ikke. Tilbake til beste runder. Jeg går bare etter objectives og lar killsene komme av seg selv. Ser jeg sjansen til å trippelcappe tar jeg den med en gang, så mindre killhore til å være en så respektabel spiller møter jeg sjeldent på selv.

Vet at jeg virker som en veldig oppskrytt kødd med denne posten, men det faktum at jeg alltid møter "gode" spillere med 3+ i K/D og under 1.00 i W/L gjør meg kvalm. Da er det alltid ofte tilfredsstillende å få de til å ragequitte. Uten kart-kontroll blir du vanligvis utspilt, uansett hvor god en er. Så killhorer som er heldig med teammates og som tror de er gode fordi de holder en høy K/D, samtidig som de driter i W/L er alltid morsomme å gruse. :p

Har også fått 46 kills i en TDM på Favela, MW2 verdt å merke seg. Jeg var vel i et party på 5 om jeg ikke husker feil. :p

NB: Innlegget er skrevet i hast, så komposisjonen tar jeg på meg eventuelle klager på.

Lenke til kommentar

Får mine beste K/D i Domination. Klarer ikke la være å storme, og da vet jeg hvor folk spawner i Dom. I TDM blir jeg helt forvirret så stormer rett i døden.

Aldri vært oppe i slike tall dere klarer her, rundt 80/20 som må være min pers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...