HåkonN Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Skal lage en stue-pc med TV-kort etter tips på forumet. Men ikke hva som helst skal stå på min stue, derfor trenger jeg litt hjelp av dere. Har strippet en PC helt. Midi-tower. Blekkplaten som strekker seg rundt siden og topp skal lakkeres sølv. Trenger en 100% flat plate å ha foran. Absolut ingenting skal på denne bortsett fra en enkel stilig av/på knapp. Trenger tips til plate jeg kan bruke, og hvor jeg kan få tak i dette. Vil helst ha den med litt tykkelse, og ferdig skjært til... Tenkte noe pusset aluminium eller noe.... Forslag? Lenke til kommentar
ZeLoo Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 prøv en blikkenslager. de har alt innenfor slike ting. hvis ikke de har det kan de skaffe det. og hvis de ikke kan skaffe det er det skam dyrt. de kan også kutte til i perfekt passform for deg Lenke til kommentar
daho Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Tenkt på plexi?? Lakkerer baksiden på det pluss at du mekker no leds slik at kantene lyser. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Noen forslag til metall? Har tenkt på plexi, men nei.... Skal være metall... Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Skal du bygge den stua-pc i mini-atx eller vanlig størrelse? Hadde du valgt mini-atx så kunne du jo kjøpt/bygd en passende kasse, finnes mange stilige mini-atx kasser til salgs Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Vanlig ATX... Har komplett T-bird 1200mhz med 512mb og stillegående PSU samt et ferdig ribbet Midi-kabinett... Hele poenget var å kunne bruke opp det gamle utstyret jeg hadde.... + at et slikt kabinett passer fiiiint ved siden av TV`en i sølv... Men jeg trenger en fet frontplate.. noe alà high-end forsterkere.... Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Noen blikkenslagere her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå