Kaarerekanraadi Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 http://e24.no/makro-og-politikk/et-uttrykk-for-frustrasjon/20024272 "Tøffingen" Stolt-Nielsen er ikke til å spøke med. Han støtter seg som vanlig på militærmakten som alle andre industrialister. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 At sjøfarerne skal få forsvare seg, er jeg enig i. Men henrettelse uten dom eller rettergang bør ikke være løsningen, spør du meg. 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Enig, vi dreper ikke engang de værste terroristene engang. Vi som vårt demokrati engang er, kan ikke drepe mennesker uten en rettferdig dom. Altså dødsstraff i disse sakene er greit men ikke at vi skal drepe uten rettergang. Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Nettavisen skriver for en gangs skyld godt om dette: http://stavrum.nettavisen.no/?p=2065 Hvorfor i all verden henvender han seg til Norge? Jeg gidder ikke å betale et rødt øre for å berike denne mannen ytterligere. Næringen får heller gå sammen å danne et sjøfarende securitas. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Har vi ikke tidvis sendt han noen store grønne/grå båter da? Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Har vi ikke tidvis sendt han noen store grønne/grå båter da? Har ikke noen problemer med at vi har båter der. Regner med det er en rute trafikkert av norskeide skip også, i tillegg til at vi sikkert har en del forpliktelser gjennom NATO. Det er helt kurrant. Det er at han har den frekkheten at han krever ting fra Norge, når han selv ikke ønsker å bidra. (Verdt å merke at han betalte en 7 millioner eller noe i fjor, i formuesskatt, men det er fortsatt en brøkdel av hva han burde) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå