Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Leie tilhenger fra en plass til en annen?

jevli

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg skal flytte fra Bergen til Lofoten om en 4 ukers tid. Jeg har tenkt å ta hurtigruten med bilen men har ikke peiling på hvordan jeg skal få med meg alt. Har snakket med flyttebyrå men blir fort dyrt...

Noen tips?

Går det an å leie en tilhenger i Bergen som jeg kan sette av i Bodø eller lignende?

Mvh Birger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Har du forsøkt www.yahoo.no?

Du finner blandt annet: http://norsktilhengerutleie.info/

Denne har avdelinger både i Bergen og Bodø. Sjekk med dem om du kan leie et sted og levere annet sted.

O'rly, sjekket du siden grundig?

Vi har valgt å lage denne siden, slik at dere som forbrukere skal kunne finne fram til deres potensielle lokale utleier av tilhenger. For å gjøre det lettest mulig for deg som leser, har vi kategorisert byer som du finner øverst på siden

Hvorfor skulle du velge å annonsere hos oss?

Som annonsør, vil du snart være på top 3 på Google sin søkemotor innen de mest søkte nøkkelord som en potensiell kunde vil bruke for å søke etter tilhengerutleie firma. Det vil da si at du vil få bygd opp en kundemasse over tid, som du ellers ikke ville ha fått. Er kunden fornøyd, kommer han/hun igjen. Samtidig får du en meget relatert link til din side, som hjelper på å øke din PR (page rank)

Kan det være en idé å sjekke med de større bilutleie firmane, om de også har tilhengere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...