Gå til innhold

T310 slår seg av

Anbefalte innlegg

Hei er det noen som har erfaring med at T310 slår seg av. Min Har gjort det noen ganger og jeg har bare hatt den i to uker :(

Jeg har software versjon R3A og har hørt at det har kommet en ny verson R3B. Noen som vet om denne versonen kan forbedre et sånt problem???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har opplevd at min T310 har slått seg av mens jeg spilte Ace of Spades - og bare da. Så jeg tolka det dithen at det det var en bug i spillet.

Hvordan finner man ut hvilken firmware telefonen har?

Lenke til kommentar

For å sjekke hvem firmware man har så trykker man

Joystick til Høyre,*,joystick til venstre,joystick til venstre,*,joystick til venstre,*,

Da kommer service menyen opp. Man velger Service info, deretter Programvareinfo. Helt neders på den siden står det R3a eller R3b

Hvis noen har R3b så skrik ut vil gjerne vite om det er noen forskjell.

Lenke til kommentar
For å sjekke hvem firmware man har så trykker man

Joystick til Høyre,*,joystick til venstre,joystick til venstre,*,joystick til venstre,*,

Da kommer service menyen opp. Man velger Service info, deretter Programvareinfo. Helt neders på den siden står det R3a eller R3b

Hvis noen har R3b så skrik ut vil gjerne vite om det er noen forskjell.

Ah... Takker :)

Jeg har r2a! Regner med det er en gammel firmware? Jeg leverte phonen inn til et verksted for å få den siste firmwaren (den med kalender og synkronisering). Og da jeg fikk den tilbake, fikk jeg plutselig problemer med T9 inntasting. Kanskje de nedgraderte firmwaren istedet for å oppgradere den?? :o

Lenke til kommentar

Jeg har R3B003 og alt er bare topp. Dere får den oppdatert helt gratis hos vilken som helst telebutikk. Går på garantien på telefonen.

Med denne softwaren så klarer jeg heller ikke og skrive raskere enn det telefonen klarer.

Lenke til kommentar

Tastinga går som ern drømm. Hvis jeg taster som en gal oppnår jeg bitte litt delay i T9. Men betydelig bedre enn det var før.

Hvis du har en MobilData butikk i nærheten så vill jeg annbefale dem. De oppdatere telefonen mens man venter. Gratis selvfølgelig.

PS: Telefonlista forsvinner ved en oppgradering til siste firmware. Mens bilder, lyder og spill blir.

Lenke til kommentar

Kan bare bekrefte det Amriden skriver :)

Fikk oppgradert firmwaren samme sted som jeg prøvde sist, og denne gangen hadde de faktisk tilgang til nyeste firmware. Så da forsvant problemet jeg fikk med 2ABC... tasten etter siste besøk :)

Var jævlig irriterende at telefonlista forsvant. For jeg hadde jo selvsagt ikke lagra et f*kkings telefonnr på sim. Så nå er det den store telefonnrskattejakten her :evil:

Det at telefonlista forsvinner virker som en bug. Fordi eventuelle sms'er du har sendt blir liggende. Og i dem er både navnet de var oppført som i telefonlista samt telefonnr...

Lenke til kommentar

Enig at det virker rart at telefonlista forsvinner.

Men muligheten til og synkronisere med outlook er så absolutt verdt det. Er jo så digg og bare taste inn inf i outlook og sende det til telefonen.

Må si at med siste firmware er T310 intet annet en en telefon jeg er meget, meget fornøyd med. Med kamera så er den helt genial. Også digger jeg designet. Tøft at noen tørr og prøve noen nye looks på telefonene

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hvis du skal levere telefonen inn til repasasjon er det letteste måten å ta backup av alle kontakter på å bare velge send all i telefonboken og rette IrDA transceiveren mot enten en PDA eller øyet på en stasjonær / bærbar. Når jeg leverte inn in T300 til oppgradering i Tønsberg så gjorde de det på butikken (bærbar) og mailet kontakene mine til meg så jeg hadde filen... :) Så tok jeg med den når jeg hantet telefonen og la de inn igjen.

Lenke til kommentar

Hvis du skal levere telefonen inn til repasasjon er det letteste måten å ta backup av alle kontakter på å bare velge send all i telefonboken og rette IrDA transceiveren mot enten en PDA eller øyet på en stasjonær / bærbar. Når jeg leverte inn in T300 til oppgradering i Tønsberg så gjorde de det på butikken (bærbar) og mailet kontakene mine til meg så jeg hadde filen... :) Så tok jeg med den når jeg hentet telefonen og la de inn igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...